Ik ben sinds vandaag ook een Weight Watcher

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@cupcake, jemig jij bent al super op weg!!

Even een ander vraagje, ik ben vorig jaar succesvol begonnen, maar na wat privedingen is het in januari op een laag pitje komen te staan. Begin 2012 begonnen ze net met het nieuwe systeem, dat je "groene dagen " kon kiezen. Deze dagen die je dan volledig groen moest eten hoefde je niet mee te tellen. Ik bedoel dan de dingen die met zo'n groen vakje waren aangegeven. Is dat nog steeds zo?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Super resultaten dames :)

Ik heb gister een cupcake op en wat.had ik spijt daarna...
    En nu ligt er.chocolade moet me zoooooo inhouden!!!

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Zolang je binnen je punten blijft is het prima toch. Je moet jezelf ook wat blijven gunnen hoor. Dat is juist de kracht van WW!

Ik mag vanmiddag ook een gebakje want mijn papa is jarig!

4. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden jullie hebben me enthousiast gemaakt!
    Ik heb me gister ingeschreven voor ds gratis week.
    En vind het echt super makkelijk met die app!

Ik ben net terug van vakantie en woog nu 70 kilo bij een lengte van 1,64.
    Dat valt onder de catogerie te zwaar.
    Een jaar of 7 geleden ben ik van 72 kilo naar 59 kilo gegaan met Sonja bakker. Maar met de jaren steeds weer iets aangekomen en nu ik 70 woog toch weer besloten om er weer wat aan te gaan doen.
    Alleen Bij Sonja en dokter frank etc staan die menu's me zo tegen. Echt irritant om eieren met spek te moeten eten smorgens op je werkdag of Savonds een stukje brie of wijn te ' mogen' als je er helemaal geen trek in hebt. En toen kwam ik dit topic tegen. Ideaal voor mij dat ik gewoon zelf kan beslissen wat en vooral wanneer ik iets eet!
    Ik mag 26 punten op een dag. Moet zeggen dat ik gister wel echt honger had! Van ellende maar vroeg naar bed gegaan :D
    Ik las alleen wel in dit topic dat ik nu wel die 30 euro inschrijfkosten moet betalen als ik wil verlengen, omdat ik me voor de proefweek heb ingeschreven? Das irritant, dan kost die proefweek me dus 30 euro? Iemand ervaring mee, kan ik daar niet alsnog onderuit?

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben bang dat je daar niet onderuit kan ,maar je kunt natuurlijk altijd met de klantenservice bellen.
    Ik heb ze er toen over gemaild en dacht dus ook; ja daaag dan kost die gratis week me ineens wel veel haha.

6. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je wel! Ik vind het ook reuze knap van mijzelf hihi.

Ja die groene dagen gelden nog steeds. En je mag ook dingen eten die niet groen zijn en die haal je van je week totaal af!
    Olie etc is geen punt overigens die hoef je dus ook niet van je weektotaal af te halen

7. wonderteam

Ok thnx :) Zal vanavond ook even een banner maken :D

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ho cupcake, op een telvrije dag moet je gratis 2 porties vet, meer moet je wel tellen! Een portie is 1 koffielepel. Als je geen oli, boter oid gebruikt om in te bakken, kun je bijv ipv daarvan wat mayonaise of pindakaas menen. Maar niet meer dan 2 porties, en anders van weektotaal af.

9. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is waar idd. Sorry maar ik ga er van uit dat je niet veel vet meer eet. Ik gebruik heel weinig olie tegenwoordig! Maar je heb helemaal gelijk! ;)

10. Marieke1983

Moest het even melden hoor, voordat ze straks gratis 5 lepels olie gebruikt haha!

11. wonderteam

haha thnx, ik zal er om denken :D

12. wonderteam

@marieke, en wauw ook al zoveel afgevallen!!! Wanneer ben jij begonnen?

Pff ik baal zo eind vorig jaar was ik 10 kilo afgevallen en toen heb ik het helemaal laten versloffen ivm privé omstandigheden ( ik ben een emo-eter)

13. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid niet balen joh!
    Gewoon de draad weer oppakken en wij zijn hier om jou en andere te steunen!

Dus hup hup niet meer stilstaan bij het feit dat dje het heb laten versloffen.

Je heb bewezen dat je het kan en nu dus ook ;)

14. wonderteam

Lief gezegd en dit soort reacties zullen mij zeker steunen. Ik ga het topic trouw elke dag bezoeken :D

15. Marieke1983

Wonderteam, ik ben eind nov begonnen. Tot april ging het perfect en sindsdien is het knokken, maar ik blijf stug doorgaan. Momenteel doe ik 4-5 telvrije dagen per week en dat gaat erg goed.
    Ik was trouwens in 2010 ook al 12 kilo met ww afgevallen en raakte toen ongepland zwanger van de tweede. Na de zwangerschap zat alles er weer bij, was ook even slikken :(

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    @zwangeremama: goed bezig zeg!!!

@wendelaa: ja, inderdaad. ik wil zo graag straks de 7 weer vooraan!! Dat is voor de tweede zwangerschap voor het laatst geweest.

Ik zou heel graag mijn gewicht van voor de kinderen weer willen hebben. maar heb nu eerst mijn doel gesteld op 10kg eraf dit jaar. Ik was er 5 kwijt, maar helaas er weer 3 bij:( Dus ik ben nu gestart op 83 en ga naar 75. Ik hoop alleen dat ik dit met WW ga redden voor de jaarwisseling. Iemand een idee?

groene dagen? is dat ook als je het online doet?? iemand een linkje??

17. Marieke1983

10 kilo in 4 maanden? Moet absoluut lukken!

Link heb ik niet, ik doe alles via bijeenkonsten en de app.

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    wow marieke, knokker!!!

en owh I wish, I wish, 10 kg in 4 maanden!!! maar hopelijk zit ik dadelijk al op 81 en dan zijn het er nog maar 6. zou dat echt lukken? zonder sporten want lichaam werkt even niet mee.

triskele, jij bent ook lang he? mag ik vragen hoeveel punten jij nu nog mag eten? ik hoop dat ik een beetje ruim in de punten blijf, want ik vind het nu wel om te doen..

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik ben 183 cm en weeg 93,7 (nouja afgelopen vrijdag) en ik mag 35 punten (ik ben begonnen met 41 punten)

Mijn doel is 85 voorlopig dat is wel een mooi doen dan heb ik net maatje 42 (soms nog 44) en ben ik happy mee, heel eerlijk omdat ik lang ben lijk ik ook dunner en ik word snel "te dun" (dan zie ik er niet zo gezond uit en ik vind dat je best mag zien dat er wat aan zit, dat ik mama ben e.d.) ik hoef geen modellenlijf (haha terwijl ik het typ zie ik het voor me :p nee dat word hem niet)

Ik ben al happy als ik gewoon lekker kan shoppen, goed in mijn vel zit e.d. en dan zou ik bijna 30 kilo kwijt. Misschien ga ik door tot 80 kilo (dan heb ik maatje 40-42 ongeveer dan ben ik echt uit de hele grote maten)

Deel Deze Pagina