Ik weeg me dus ook iedere dag, fout dat weet ik, maar is zo'n gewoonte geworden in de loop der jaren. Iedere ochtend t zelfde; uit bed, plassen en ff wegen haha. Doe het gewoon zonder erbij na te denken. @Minny en een dag een keer t zelfde of misschien een ons meer zegt niks! Hier aan t puzzelen met een boodschappenlijstje.
Minny niet elke dag wegen dat frustreert.. (zegt iemand die ook zelf iedere dag erop staat ) Deze week beetje teleurstellend resultaat: - 0,2 had eigenlijk op meer gehoopt.... Maar ja alles wat eraf is is eraf toch? toch nog meer varieren in producten... Vandaag gaan we naar het dolfinarium, neem eigen brood mee hopelijk hou ik me eraan en anders kies ik voor iets redelijk gezonds...
@minny ja variatie zorgt dat je spijsvertering wel lekker doorwerkt. Als je alleen maar hetzelfde eet went je lijf eraan. Sowieso variëren met je ontbijt.
@Minny, het is sowieso lekker om te varieren in je voeding Ik heb weer tussen de recepten zitten neusen en tips gezien voor lekkere lunches etc
Ik weeg daarom ook niet iedere dag. Ik heb zelfs een ouderwetse weegschaal gekocht. Op die digitale werd ik al veel te obsessief met elk onsje, deze geeft alleen duidelijk aan per pond of kilo. Dat is voor mij ook meer stimulans om Dan maar eens per week op de weegschaal te gaan staan. Dan zie ik iig resultaat ;-D
Gevarieerd avondeten doe ik eigenlijk vanzelfsprekend. Maar voor ontbijt eet ik altijd joghurt met muesli. Iets anders krijg ik echt niet naar binnen en ben altijd chagrijnig als het op is en ik moet wat anders kiezen. Ik moet denk ik wel als luch ook meer variëren. Dan eet ik ook meestal dezelfde twee meergranen boterhammen. Ik eet eigenlijk veel minder gevarieerd dan ik dacht ... had ik zelf nog nooit bij stil gestaan. Vanmiddag maar eens uitgebreid lunchen denk ik.
Net WW ingevuld en ben in een week 0.5 kg afgevallen. Valt een beetje tegen, maar manlief is wel heel trots, haha..
Is juist hartstikke goed toch Minny! En volg je man, wees trots op jezelf. Je hebt t toch maar mooi weer geflikt. En ik weet niet hoeveel je nog kwijt wil/moet, maar hoe dichterbij je doel, hoe minder hard t gaat. Ik meen dat volgens het WW principe je gemiddeld 500-800gr afvalt in de week. Dus je doet het echt hartstikke goed!!!
Ik sport dus ook niet, pak alleen de fiets naar mijn werk tegenwoordig. Menu vandaag; ontbijt; sneetje roggebrood met jam tussendoor; fruit lunch; 2 sneetjes volkorenbrood, besmeerd met zure room, plakje gerookte zalm erop en wat komkommer. tussendoor; cup a soup diner; nasi met gerookte ham, garnaaltjes en ei. tussendoor; kwark met wat fruit
@minny goed hoor! ww is ong 500 tot een kilo afslanken per week. is ok het gezondste he. als je 3 kilo elke week afvalt is dat geen goed teken! Dus je bent op de goede weg. En je kan zo denken. Het is er idg af en er niet bij. Komt goed meid! Echt geloof mij. Vandaag zal ik er niet vaak zijn. Krijg vandaag visite en eters. ik heb miljonairs koek gemaakt en banoffee pie.. Hahaha en ik neem geen hap! Maar mijn menu is O: 2 knackebrod met 15 grm bieslook light, 1 grm feta met tomaat. T: Banaan en water L Wraps met salade, 15 grm bieslook light, en 3 plakjes kipgehakt. T:150 kwark met banaan en 2 theelepels honing D: Kippensoep met salade, 1 ei, 20 grm feta, 3 p.p aan couscous, en 35 grm Parmaham. ( eventueel doe ik garnalen op een spies erbij) T: augurken met een 3 plakjes kipfilet. Kom ik op 23 punten. Nou mag ik nog 6 untjes. misschien dan een hele inimini stukje banoffe pie dan
Hier ook geen sporter, wil eigenlijk gaan hardlopen, maar heb de moed nog steeds niet verzameld om te beginnen! Maar ik beweeg al best veel. Fiets veel, run een huishouden en op mijn werkdagen ben ik ook de hele dag in de weer. Even een vraagje voor de meiden die de ww app gebruiken. Bij mij gebruikt hij eerst automatisch de weekpunten ipv de sportpunten. Terwijl je de sportpunten toch op de dag zelf moet opmaken? Weet iemand hoe je dit kunt aanpassen? Het lukt me niet? Cupcake: klinkt heerlijk al jouw baksels. Ik hou zelf ook erg van koken en maak ook zelf taartjes. Maar kan het echt niet als ik lijn. Tijdens het bakken is de verleiding veel te groot
Ducky, de app heb ik geen verstand van, maar online worden ook de weekpunten eerst opgemaakt. Pas als die op zijn, worden de sportpunten gebruikt.
Je kunt instellen welke punten je het eerst op wilt maken. Dus eerst je sportpunten kan wel. Moet je even bij instellingen kijken!