Wat goed dat je bent gaan hardlopen. Met Evy of zelf? Ja ik neem mijn weegschaaltje wel even mee, haha.. kan ik alles netjes afwegen. Maar ws zit ik na 1 pitabroodje al best vol. En dan nog wat salade erbij. Wist je dat een geroosterde boterham ong 5 gram minder weegt dan een normale? Wel logisch natuurlijk, maar het scheelt toch weer punten. En met een beetje philadelphia erop is dat een heerlijke lunch..
ik eet vanavond dus een pitabroodje met shoarmavlees bij mijn ouders. ik weet niet waar dit vlees vandaan komt, maar zal ik het onder varkensvlees, shoarmavlees zetten? klopt dat? vind het aantal punten daarvoor zo weinig namelijk.
Ik had t vandaag via t schema wat op WW staat gedaan. Maar ga het van de week weer via Renate Wennermars doen, die heb ik op mn mp3 staan. Nu moest ik steeds op mijn telefoon kijken of de minuut al om was, dat is best irritant haha. Alleen eerst nog even andere oordopjes halen. Als er gewoon shoarma in t rijtje staat, zou ik die kiezen.
er staan ook aparte punten voor geroosterde boterham he? Komt vaak op hetzelfde neer als je gewoon de boterhammen telt.
ik ga vanavond 2 grote wraps met kipfilet, sla, tomaatjes en zelfgemaakte (magere) knofloosksaus eten mmmm wat eten jullie??
Hardlopen dat zou ik ook best wel willen! Maar krijg zo snel last van mn knieeen.... Vandaag best goede dag geloof ik... O: brinta met magere melk en beetje suiker T: appel L: goed gevulde groentensoep, ciabattabrooje met kruidenkaas T: druiven A: kipfilet, champiogns, rijst met terriyaki saus En straks tussendoor pak ik nog yoghurt met een eetlepel aardbeien jam en aardbeien
Hi meiden, Minny thnx voor je tip wat betreft de sportpunten en weekpunten. Veel handiger zo! Hier vandaag eerste weegdag...............resultaat -1 kilo Vandaag moet ik nog verzinnen dit was gister: Magere joghurt mrt twee eetl zonnatura muesli 2 glz water Koffie Half donkerbruin stokbrood met zalm rode ui, sla en peterselie 2 glz water Koffie en paar druiven,glas water Spaghetti met heel veel groente en beetje gehakt saus en 2 glz water kwark met perzik en bramen en 2 glz water
Ik zit nu aan een bak griekse yoghurt (0%) met honing (3 punten) vanavond heb ik tagliatelle staan op het menu met extra champignons, kipfilet en hamreepjes e.d. (400 gram bord voor maar 12 punten maar dus lekker vullend!) Straks lekker wat crackers tussen de middag (zal rond de 9 punten zitten met 5 belegde cracottes, kaas, 2x sandwichspread, appelstroop, kipfilet en becel boter) , ik zal het eens gaan invullen, zo nog even op de crosstrainer, normaal doe ik eerst sporten en dan eten maar anders werd het weer zo laat, dan doe ik wel tussendoortje als ik klaar ben met sporten. dan zit ik op 24 punten en heb dus nog 11 punten over.
ben ongesteld geworden gisteren dus heb lekkere trek (zeer gevaarlijk dus daarom eet ik wat grotere porties e.d.) ik denk straks na het sporten een groot stuk kruidkoek (a 6 punten) met wat boter 1 punt. dan heb ik nog 4 punten over voor vanmiddag en vanavond maar moet ook nog fruit eten dus dat komt wel in orde!
hier mijn dag voor vandaag. O: 2 volkoren beschuit met 1 plakjes 30+ kaas beker koffie met melk. 7 punten L: schaal magere yogurt met 1 banaan (250ml) 2 volkoren boterhammen met zuivelspread bieslook en 2 plakjes kipfilet 9 punten D: 200 gram bloemkool 150 gram aardappels 100 gram tartaar 2 lepels jus 2 lepels groentesaus 9 punten vanavond koffie en 3 verkade maria kaakjes 4 punten] en dan heb ik nog 5 punten over dus ff kijken voor iets tussendoor
ik gooi altijd 1 pakje champignons extra bij en ipv alleen ham ook kipfiletreepjes, daar is de verdeling op gebaseerd zeg maar. Het pakje doe ik gewoon door 4 delen qua punten, melk ook. Dan weeg ik de pasta apart af en doe dan de saus apart afwegen (250 gram ongeveer) dat heb ik ook zo als maaltijd in WW ingevoerd zoals je ziet. Ik kan je zeggen dat dat bord waarschijnlijk geeneens leeg gaat want is best veel hoor!
oke en die suas is dan 250 gram inclusief de champions ham en kipreepjes toch als ik het goed begrijp???
jep dat is incl de ingrediënten die daar staan inderdaad, alleen dus pasta is los 150 gram. en dan vul je het aan met de saus met alles erin tot 400 gram.
Ik ben weer 1,5 kilo afgevallen deze week, NICE. Vanmorgen erg mager ontbeten (drie cracottes met light jam) dus ik ga nu voor twee tosti's met kaas en kipfilet voor 14 punten.
Planning vandaag Magere joghurt met 2 eetl muesli 2 glz water & Worteltjes 2 bh met zalm en philedelphia light & beker Optimel kokos Meloen 2 gls water Tilapiafilet met rijst en een mengsel van gebakken spinazie, Rucola, oesterzwammen en knoflook + 2 glazen water Ik hou dan nog 8 punten over ( als ik vanmiddag met mijn zoontje ga fietsen nog meer) dus even kijken waar ik die aan ga opmaken. Merk wel dat ik het ergste achter de rug heb. Die eerste dagen vond ik best wel zwaar. Maar merk nu niks meer vd suiker afkickverschijnselen en heb niet meer de hele dag behoefte aan allerlei ongezonde troep.