zp ik zat na 3 crackers al helemaal vol (was begonnen met een appel hihi) dus twee geschrapt dan heb ik nu voor de rest van de dag nog 6 punten over en heb alweer wat fruit op.
Zinaa goed hoor! Triskele ik zit nog steeds in dubio waar ik m'n extra puntjes aan ga spenderen. Miss dat ik wel een taartje ga eten met een vriendin
haha bedoel je die van het sporten of wat? heb je wel overdag genoeg gegeten e.d. een taartje kan natuurlijk best eens (wel lekker!)
Ja 7 punten. Dan heb je 120 Gr. Tilapia 3pt 100 Gr. Rijst 3 pt ( ik gebruik nu Pandan, maar gele lijkt me er nog lekkerder bij heb ik alleen niet in huis) en lepeltje olijfolie om in te bakken. Verder lekker kruiden naar smaak. En dan maak ik er gewoon een berg groente erbij.
Ik heb evt een apart gedeelte aangemaakt voor ons waar we weekresultaten e.d. op kunnen bijhouden, dat motiveert (denk ik) extra, ik moet het nog wel even mooi maken, afschermen e.d. maar leek me wel leuk, misschien jullie ook, klik maar even op mijn handtekening dan.
maar ZP schermt het af dus zal denk ik wel niet mogen?? ik dacht dat het in je handtekening wel mocht maar misschien verkeerd gezien.
Aaaargh site gevonden maar die registratiecode frusteerde me zo erg.. Had hem eindelijk goed en toen zei ie dat ik teveel pogingen had ondernomen en moet het later nog eens proberem. Ik sluit later wel aan.
Hallo allemaal, Stiekem al even meegelezen en door jullie verhalen vandaag ook aangemeld! Yeahhh! Ik zou ook wel naar de bijeenkomsten willen maar heb het lef nog niet, door de site en jullie ervaring kom ik er vast ook wel zelf uit. Ik heb me aangemeld en mag 30 punten op een dag, vandaag als volgt gegeten: ontbijt: 2 witte boterhammen (3) met file american (2) tussendoor: half stukje ontbijtkoek (1) lunch: Magere kwark met fruit ongeveer 200 gram (3 ) Bruine boterham met file american (2+2= 4) Tussendoor: 2 maria koekjes (1) meloen en druiven (0) Warm eten: Nasi: witte rijst, 5 eetlepels: (3 punten) mager varkensvlees 100 gram (4 punten) Mix nasi (1) Willen jullie eens kijken of dit ongeveer klopt? Ik heb de producten opgezocht in de lijst maar heb nog geen weegschaal, alles dus geschat maar zal er niet ver naast zitten. Als dit klopt dan mag ik dus nog 8 punten vandaag, ik vind dat veel! Maar goed, heb voor mijn vakantie een dieet met shakes gedaan dus vind het natuurlijk al snel veel. Heeft iemand nog suggesties waaraan ik nog 8 punten verantwoord aan op kan maken?
lekker schaaltje yoghurt na het eten?? glas melk bij het eten? ik weet niet of je koffie met melk drinkt maar dat zijn ook punten he? en vergeet ook je boter/olie waar je in bakt niet??
we kunnen evt ook een facebook pagina aanmaken hiervoor daar mag ik wel naar linken in mijn handtekening, alleen niet naar andere forums en daar kan je ook documenten bijwerken, kletsen e.d. is misschien wel handiger nog? ik weet alleen niet of jullie facebook hebben..