ja dat kan je helemaal onzichtbaar maken zelfs en alles is dan overzichtelijk op 1 pagina (wel zo handig misschien) ik dacht er daarstraks in 1 keer aan...
Zo n facebook lijkt me ook wel wat O: aardbeien shake met magere melk T: appel L: twee donkerbruine boterhammen met kaas en plakje ham onder tosti apparaat T: zuivelhoeve yoghurt 4% vet (verkeerde meegenomen) met een lepel jam Halve peer van mn dochter A: aardappelen, wortelen, kip champiogn snitzel T: snack a jack kaas en misschien nog wat fruit
@kleinje88 je heb mijn facebook adres word maar even vrienden en ik maak je lid van de groep, ik kan wel link plaatsen maar je kan toch niet o lid worden je moet wordne uitgenodigd..
Zo meiden, wat hebben jullie veel geklets vandaag! Gezellig hihi, had heel wat bij te lezen. Komen echt lekkere dingen voorbij hier moet ik zeggen. Ik heb ook steeds minder moeite om dingen te laten staan. Op kantoor staan altijd verschillende potten snoep etc ,maar het kost me echt geen moeite om er vanaf te blijven.
in mijn handtekening staat een link van mijn facebook als je vriendjes word kan ik je uitnodigen voor de speciale WW ladies facebook pagina
heb je ook even een verzoek gestuurd! leuk initiatief! ik was gister niks afgevallen..maar geeft niks, nu 4e week..en ik had bbq, mini-pecannotenbroodje (oe lala, dat is echt hemels) en een bolletje yoghurt ijs op... dus dan is gelijk blijven ook oke.. nu weer met frisse moed er tegen aan, dus zit weer met n appeltje en een glaasje water. vanavond lekker pangafilet en veel groentes!
het valt wel helemaal dood hier hahah wel jammer eigenlijk...vond het toch ook leuk hier lekker te kletsen over ons afvalrace... zullen we hier gewoon door kletsen zoals we deden en dan facebook een beetje houden ook voor prive zaken enzo?? wel elke week gewicht invullen maar dan hier gewoon meer kletsen met wat we eten en als we iets niet kunnen vinden kwa punten enzo?
ehm begrijp ik dat jullie verhuizen naar fb?? zitten daar behalve zp dames ook anderen? hier is het t weekend behoorlijk mis gegaan, maar heb ik nu de draad weer opgepakt. het gaat lukkennnnn... (vandaag in de winkel een maatje 40 aangehad, voor het eerst in jaaaaaaren.. )