Je punten aantal word berekend op basis van je huidige gewicht en iemand die veel meer te zwaar is dan een ander krijgt dus een andere hoeveelheid punten. Ook of je man/vrouw bent, lang of klein tellen mee. Denk dat het doel is dat je niet cold turkey heel weinig moet eten.
Ik snap je vraag en ben eigenlijk ook wel benieuwd. Wat ik denk ik dat als je zwaarder bent/meer moet afvallen,je moet wennen aan een geheel nieuw eetpatroon. Door jezelf wekelijks te wegen en je punten aan te passen bouw je langzaam af/op naar een normaal eetpatroon. Wekelijks wen je dus aan een beetje minder. Zoiets?
Hoe zwaarder je bent des te meer kcal je nodig hebt om vet te kunnen verbranden en duw te kunnen afvallen, hoe lichter je bent des te minder kcal je nodig hebt, lijkt mij logisch, meer punten staat gelijk aan grotere kcal inname.
Hoi dames, het is even geleden, maar hoe gaat het met jullie? Hier elke week wel kleine beetjes afgevallen. Het gaat langzaam, maar ben erg tevreden Ik heb een vraagje: wij eten vanavond pizza. Ik neem een halve en ben dan 10 punten kwijt. Nu nemen we er vaak een salade bij, maar wil wel een keer iets anders. Wat doen jullie voor weinig (max4) punten door de sla of wat zou anders lekkere groente zijn voor bij een pizza?
Hallo, is hier nog iemand? Hier gaat het erg goed. Ik moet nog max 1 kilo en ik zit op mijn streefgewicht. Eigenlijk vandaag al, maar omdat het zo makkelijk gaat wil ik toch nog een beetje extra. Het is een soort van verslaving geworden. Zo leuk om te zien dat het werkt! BMI is gezakt van 23 naar 22 en met nog 1 kilo eraf zit ik op bmi 21. Dat lijkt me erg fijn. Hoe gaat het bij jullie?
Netjes Minny! Laatste loodjes wegen het zwaarst, dus nog even doorzetten Hier even een dip gehad qus gewicht, bleef 2/3 weken hangen op hetzelfde gewicht. Maar gewoon volgehouden en t is aan t zakken weer. Inmiddels 5kg lichter. Mijn BMI geeft nu gelukkig weer een gezond gewicht aan, zonder gelijk met waarschuwingen te komen dat er toch echt een paar kilo afmoeten haha Aan het einde van de rit hoop ik dat die van mij ook op 22 zit. Nu is t nog 25. Maar ik moet dan nog zeker 6,5 kg kwijt zien te raken. Ach ik heb geduld, komt wel goed uiteindelijk.
Knap dat je al weer een gezond bmi hebt. Das het belangrijkste. Gebruik jij de site ook voor lekkere recepten? Ik eigenlijk niet, maar volgens mij staan er best lekkere dingen op.
Jawel, ik haal er weleens recepten vanaf. Zeker voor lunch vind ik fijn. Staat ook een lekker recept voor nasi op, met garnaaltjes.
Ja, hier! Ben nu 3,5 week bezig en ik ben 3 kilo kwijt . Ik heb eigenlijk weinig aan mijn dagelijks voedingspatroon veranderd. Het voelt dus niet als een dieet. Ik laat alleen de extra's weg. Geen taart en koekjes en maar af en toe een snoepje of handje chips (in plaats van halve zakken tegelijk ). Die punten laten je beseffen hoeveel impact 1 slechte snack op je dagtotaal heeft, dus dan laat je het wel. En als ik er een wil, dan moet ik dus gaan sporten voor de punten. Want ik moet bekennen dat ik te weinig aan sport heb gedaan. En dan toch afvallen....
Vandaag visfriet gegeten bij de viskraam in de stad. Maar kan het niet vinden op de site van WW. Help?