Ik heb trouwens zitten kijken, maar voor 150gr friet met 2 eetlepels sate en 2 eetlepels mayo en een kaassoufle, kom ik op 29punten. Dus dan hou je voor je weekextra nog 20 punten over. Misschien toch iets meer eten op een dag dan? Ik heb morgen een bbq en gebruik daar een aantal van mijn punten voor. Nu weet ik niet wat er allemaal te eten zal zijn, maar ga gewoon voor kippenvlees en sla/rauwkost. En zondags eten wij altijd frietjes en dat zal ik ook gewoon blijven doen. Alleen dan met wat gezondere dingen erbij.
Ik zou dan ook voor een klein bakje gaan en vraag of ze de mayo/sate apart in een bakje doen. Dan krijg je veel minder binnen dan dat ze het erover heen doen.
Woehoeee... helemaal trots op mezelf! Dag 2 en weer een dag geen ongezonde dingen. Zit zelfs nog vol van het avondeten. Zo nog een lekker bakje yoghurt met wat fruit (heb nog punten over) en dan morgen weer een nieuwe dag.
Goed bezig dames Ik zag trouwens dat een pannekoek met stroop en poedersuiker aangegeven stond als 19 punten?? Terwijl naturel pannekoek 4 punten is en met de stroop erbij komen er 3 punten extra bovenop.. Hoe komt men dan aan 19 punten??? Mijn menu: O: shake (weinig tijd ) T: snelle jelle kruidkoek roziijm (zit toch best wel wat punten op zeg!!) appel L: twee donker bruine boterhammen met milner 20 + kaas en komkommer Glas vruchtensap T: krentenbol A: 1 pannekoek met stroop en beetje kaneelsuiker (normaal zou ik er twee of drie nemen maar hield me in ) Sla / komkommer Vanavond nog een stuk komkommer
Goed hoor... Ik heb het even uitgerekend.. 200 gram patat is 17 punten mayo is 3 punten satesaus is 2 punten kaassouffle 8 Totaal 30 punten!
Zie je Minny, heb je er toch nog 19 per week over. Dus ik gewoon per dag 2 a 3 punten meer pakken als je zon honger hebt
ja en dan heb ik het met de patat en de saus nog ruim aangehouden. en als ik er bij sport kan ik ook nog een ijsje eten. wat maken jullie trouwens eerst op, weekextra of sportpunten?
ik moet bekennen dat ik geen sporter ben, dus heb geen extra punten wat dat betreft. Maar zou er voor kiezen om die eerst op te maken en dan gewoon per dag. En dan de weekpunten eens per week als je iets extra wil eten of een etentjes hebt. Maar die weekpunten moeten niet perse op neem ik aan?
Hey meiden, Ik zou ook graag af willen vallen begin er nu echt last van te krijgen. Heb veel geprobeerd maar ik hou het niet vol! Nu mijn vragen aan jullie.... Is dit goed vol te houden? Moet je er speciale dure producten voor kopen. Kun je in principe zelf bepalen wat je eet? En zijn er kosten aan verbonden als je met de weight watchers mee wilt doen? Alvast bedankt dames!!! Xx
Ik ben natuurlijk nog maar 2 dagen bezig, dus nog lang geen expert Maar mij bevalt het tot nu toe echt super! Op het moment is er een actie, je betaald geen inschrijfgeld (29,95). Ik heb me ingeschreven voor 3mnd. Dat kost 45 euro en daarna 15 euro per maand. Ik koop geen speciale produkten. Alleen mager beleg voor op brood en zorg voor voldoende fruit. Kunt heel goed met normaal eten dit volgen heb ik het idee. Als je maar met mate alles eet.
Bedankt voor je antwoord! Maar het wordt dus alleen gebaseerd op BMI? Nu is het zo dat ik redelijk wat eet, en laatste tijd ook vrij ongezond en 's avonds laat vette hap. Als ik gewoon al wat gezonder eet en minder (maar nog steeds genoeg) kan ik al best afvallen. Dus ben dan bang dat het met WW ineens te weinig is. Maar ja dat zeg ik nu, terwijl ik net ook al troep van de Mac heb zitten wegwerken. Het lukt me gewoon niet! Dus motiveert WW je wel dat je inderdaad goed en minder te eten?
Ik vind WW wel motiveren om gezond te eten idd. En vooral om anders te eten. Ik at tijdens de hoofdmaaltijden erg weinig, maar snaaide onwijs veel tussendoor. Nu zijn de hoofdmaaltijden groter EN gezonder. Geen boterhammen met dik de pasta erop
het word gebaseerd op je geslacht, lente en gewicht (wat ongeveer neerkomt op BMI die heeft dezelfde dingen nodig om dat te kunnen berekenen).