@Zoe1976, echt knap van je!! Ook al ben ik pas vanaf dinsdag bezig, ik had wel mijn weegdag op vrijdag gezet. Vind dat gewoon een fijne dag, zo voor het weekend. En wat zag ik; -1,1kg!!! En dat gewoon vanaf dinsdag. Ben dus helemaal blij hahaha. Gisteren had ik dus de BBQ, toch 2 wijntjes op, 2 stukjes stokbood, sallade met voor mij onbekende dressing en alleen een stukje zalm. Ik weet de waarde van de salade dus niet precies, maar trek gewoon de helft van mijn weekpunten af. Dan zit ik altijd save denk ik maar.
wendelaa leuk he! ik was ook in de 1ew week 2 kilo kwijt! superhappy! nu vanaf maandag 2e week in gegaan, wilde vanmorgen toch spieken op de weegschaal, en het staat nu compleet stil! en vanavond nog bbq bij de buren.. hoop echt op maandag een beetje eraf hoor, doe alles netjes binnen de punten! vandaag dagje werken dus maar een hoop gezonde dingen mee! komt goed!
ik heb mijn weegdag ook op vrijdag staan dus vanmorgen gewogen en er was sinds maandag -1,4 af..helemaal goed dus...nu kijken hoe het weekend gaat...ik heb nog niks van me weekpunten gebruikt die heb ik tot maandag dus van het weekend ga ik echt lekker een schaaltje chips nemen en een broodje extra ofzo
op de weegdag die je aangegeven hebt komt er een popupje omhoog als je naar gewichtsverloop gaat...ik weet niet welke dag jij aangegeven heb?? ik weet niet of je het zo kian invullen als het niet je weegdag is
Wat gaan jullie goed zeg Sporten jullie er dan ook bij?? Ik mag namelijk nog niet sporten en val 0,5 / 0,8 kg per week af tot nu toe... Zou ook wel iets sneller willen.. Al gaat mn vetpercentage wel naar beneden.. Ik kan trouwens ook moeilijk na het toilet, zal dat ook meespelen? En iemand een tip daarvoor??
de eerste week gaat bij mij altijd wel snel daarna meestal ook tussen de 500 gram en een kilo per week hoor... eet je wel boter enzo op je brood?? of je kan bv wat noten eten of ontbijtkoek minder suiker bv?? ik moest na me bevalling veel ontbijtkoek eten voor me stoelgang op gang te krijgen...zuivelprodukten zijn ookn goed zoals yogurt of kwark? dat is goed voor je darmen
Ja dat eet ik allemaal genoeg dus daar ligt het niet aan... Is eigenlijk sinds de ks... Heb altijd wel dat ik maar twee x in de week kon maar nu moet ik blij zijn met 1x ijzertabletten heb ik maar die ben ik even niet gaan slikken om te kijken of het dan op gang komt, maar ook niet dus Drink ook minimaal 2 / 3 liter water op een dag en alles volkoren etc. maar helaas....
Mag ik ook meedoen? Ben vandaag online begonnen. Heb geen overgewicht maar wil er 4 tot 5 kilo af. Ik weeg nu 61 kg en ben 1.63 m. Ik mag 26 punten en vrijdag is mijn weegdag! Ik sport sinds enkele weken 3 keer per week in de sportschool en probeer de auto zo veel mogelijk te laten staan! Ik ben benieuwd! Hoop er over 2 maanden toch wel 5 kilo af te hebben, of is dat teveel denken jullie?
je bent net bevallen je kan niet verwachten dat je lichaam binnen een paar weken weer up and running is ten eerste staat voor herstel minimaal 6 weken maar kan ook gewoon langer duren, na een zwangerschap kan je ontlasting zoiezo even anders zijn, genoeg vet eten juist nemen, veel vezels, water , je ijzertabletten lijken me wel belangrijk (je hebt ze niet voor niets) misschien moet je gewoon at beter voor je lijf zorgen ipv roofbouw plegen door te gaan lijnen (ik zou MINIMAAL je weekpunten ook opmaken in jouw geval) en 500-800 gram per week is megaveel dus meer dan normaal met WW hoor.. komt goed als je gewoon even wat rust neemt...
nee wel redelijk realistisch hoor 8 weken voor 5 kilo betekend 600/700 gram per week. Eet wel een deel van je sportpunten anders ga je stilstaan.
Ik heb hier ook last van gehad na de ks terwijl ik ook gezond at en dronk, het is nu wel inmiddels goed gekomen na drie maanden. Ik heb ook movicolon van de dokter gehad, dat helpt ook
Home Misschien staan hier voor jullie nog lekkere recepten bij...! Ik ben maandag begonnen en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Moet alleen nog leren om mijn punten op te maken, maar dat komt wel goed. Mijn weegdag is zondag, maar ik wilde vandaag toch stiekem al even spieken, is de batterij van mijn weegschaal ineens leeg Dan toch maar wachten tot zondag!
Hey we zijn hetzelfde. Ik ben ook 1.63m. Vanmorgen gewogen en weeg 60.2, ben dus wel een klein beetje afgevallen. Ben vorige week zaterdag begonnen. Mijn streefgewicht heb ik nu op 57-58 kg staan. We grappig want na de hele weeg mager gegeten te hebben, aten we gister patat. En ik kon de zak niet eens op . Lijkt wel of mijn maag al gekrompen is. Triskele: val je sneller af als je je sportpunten allemaal opeet?
het verschilt natuurlijk per persoon maar in het algemeen wel en ook beter (meer vet) omdat als je vet wilt verbranden moet je toch echt brandstof erin gooien om dat efficiënt te kunnen doen, kortom je lichaam voorzien van brandstof (eten) om te sporten maakt het sporten in het algemeen effectiever.
Okee. Begin van de week heb ik veel gesport, maar verder nog niet weer. Toch maar eens weer wat gaan doen! Ik tel een wandelingetje of huishouden trouwens niet mee, want je beweegt sowieso al wel op een dag.
Ja precies! De tijd om te sporten is er wel, maar met de kids is het gewoon lastig. En 's avonds heb ik niet altijd meer zin! Heb nog steeds 30 punten over van mijn weekextra. Vervallen morgen. Zit te twijfelen of ik dan vanavond nog een ijsje mag. Voor mijn gevoel val ik sneller af als ik het niet doe. Maar aan de andere kant mag je toch soms ook best wat?