ik sport vaak om 6-7 uur in de ochtend, savonds werkt niet dan kan je zoveel redenen over de dag verzinnen waarom je niet meer kan, crosstrainer staat bij ons in de woonkamer (anders doe je het niet haha) en ga er gewoon meteen op dan heb ik dat maar meteen gedaan.
nope, om de dag normaal gesproken, heb de laatste tijd even niet gedaan vanwege pijnklachen maar ga vanaf maandag weer lekker aan de slag Dan sta ik meestal een uur op de crosstrainer, lekker muziekje aan en we gaan lekker.
Ja sporten is ook heerlijk. Ik ga het ook echt vaker proberen te doen. Heb besloten dat ik vanavond een lekker ijsje mag.
Ik sport dus niet, heb er altijd al een ontzettende hekel aan gehad. Kan me er gewoon niet toe zetten. Pak wel vaak de fiets naar mijn werk ofzo, maar thats it
zow sinds vandaag echt serieus weer bezig doel : 10 kilo wil ik kwijd zijn als het vuurwerk afgestoken word (oftewel met de jaarwisseling) hebben mn zoon en ik saampies afgesproken!!!! bij mij is het heel belangrijk om echt aan mn punten te komen want bij te weinig eten gegarandeerd aankomen dus jaaaa en met mn doel wil ik dat niet!!!! iedere woensdag is mn weegdag dan ga ik naar de bijeenkomsten heb een combi pas en vind die bijeenkomsten heeeeerlijk als ik 7 kilo kwijd ben zit ik weer op mn gewicht toen ik voor het eerst op de weegschaal stond bij mn coach pfffffffffff maar ja nu ist klaar streep dronder en begin gewoon opnieuw!!! jammer van die 7 derbij maar tis niet anders!!!! begin nu gewoon opnieuw!!! Groetjes jamy
Ik overweeg me ook op te geven bij de weightwatchers.Wil 10-12 kilo kwijt.Nou heb ik eens op de site gekeken,maar snap het niet helemaa;.Wat zijn nou precies de mogelijkheden en wat kost het? Ik lees iets over een combipas oid? Ik wil wel naar de bijeenkomsten gaan in ieder geval. Hoop dat iemand me kan helpen....alvast bedankt he!
ooohhh heeeeellll fout, vriendlief had net een klein frietje sate voor me meegenomen, omdat ik volgens hem wel eens wat extra mocht, wel lief maar niet echt verantwoord... Al heb ik nog genoeg weekpunten Ik was ze aan het eten en ik vond ze ook helemaal niet meer lekker, k0n ik er eerst z0 van genieten nu dus eigenlijk niet... Maar ja thuis hebben we ook geen frietpan meer alleen een airfryer en ben de friet daarvan gewend... Halve bakje met friet is uiteindelijk de prullenbak in beland...
combi pas is nu actie 19.50 normaal 39.95 dus scheelt veel en met combi pas kun je naar alle bijeenkomsten zonder combi pas betaal je 11 euro per week alleen dan heb je geen toegang tot de assistent van weight watchers kan je alles op je laptop bij houden kwa punten en alles wat je eet dat vind ik dr gewoon heel fijn aan!!! vandaar de combi pas en de bijeenkomsten zijn bij mij heilig!!!
Zwangere mama suc6 ! yj81 combi pas dan kan je online alles bijhouden en ook naar cursus gaan, verder weet ik het ook niet precies eigenlijk...
Dus stel ik neem die combipas,dan kan ik en naar de cursus en online alles bijhouden? Ik vind die site nogal vaag eerlijk gezegd En die 19,50 is per week dan?
nee 19.50 per maand en dan gewoon 39.95 per maand alleen die 19.50 moet je daar betalen dus kan je niet via sites vinden !!!
Het is eenmalig 19,95 en daarna elke maand 39,95? En als je alleen naar de cursus wilt gaan betaal je 11 euro per week?Dus als je het online gebeuren erbij doet kost het je minder eigenlijk?Want 39,95:4=(ongeveer)10 euro per week?Blegh...ik snap t niet zeker?
yup tis goed goedkoper je kan ook weight watchers online doen maar dan kan je niet naar bijeenkomsten of je moet ook nog 11 euro neer leggen!!! alleen voordeel is wel kun je het niet betalen zon grote maandlast je kan niet in ieders portomonnee kijken natuurlijk is die 11 euro wel makkelijker!!! maar jaaaa ik doe het met de combi pas idiaal!!!
Dus kort samen gevat; alleen cursus;11 euro per week(plus 15 euro inschrijfkosten) combipas:10 euro per week alleen online:14,95 per maand(volgens mij)
yups alleen combi pas word wel maandelijks afgeschreven en 1 dingetje: van je combi pas ben je met 1 belletje af dus das ook wel fijn per maand opzegbaar!!!
Zal even mijn menu voor vandaag hier neerzetten; Ontbijt; yoghurt met fruit. (te weinig, maar ik had weinig tijd vanmorgen) tussendoor; perzik lunch; 2 boterhammen met halvarine en light jam 1 geroosterde boterham met pindakaas/banaan/honing tussendoor; cup a soup en een cracker diner; 1 wrap met roerbakgroente/kip/mango en burrito seasoning mix tussendoor; magere kwark met fruit En dan heb ik toch nog 3 punten over, dus even kijken waar ik die opmaak.
Tot nu toe... Ontbijt: 2 boterhammen met philadelphia en tomaat Tussendoor: Bak met kwark, cornflakes en 2 stuks fruit (krijg er geen genoeg van) Straks eet ik nog 2 boterhammen met philadelphia en kipfilet Voor de rest weet ik het nog niet. Ik woog vanmorgen 60.2, dus ben wel afgevallen. Weet niet precies hoeveel. Heb als begingewicht 62 ingevoerd, maar weet niet zeker of dat echt klopt op de zaterdagochtend. Maar ben in ieder geval iets afgevallen
Had het ook niet verwacht eerlijk gezegd. Gisteravond nog een halve bak Ben & Jerry's opgegeten, hahahahaha.... Ja ik had nog weekpunten over, hahahaha..