Hoi, Vandaag was het precies 28 dag van mijn cyclus maar helaas ben ik plotseling onverwacht om 12.00 uur ongesteld geworden. Ik heb een regelmatig cyclus daar ben ik blij om maar ene kant vind ik het heel erg jammer dat het niet raak is geworden, ik ben pas in het begin er zijn meiden die al maanden of jaren bezig zijn dus ik ga niet zeuren waarom het niet gelukt is, dit was mijn 2 ronde en we gaan ons voor de 3 ronde inzetten. Meiden ik wens iedereen hier in de forum heel veel succes en hopen dat iedereen gezonde kinderen krijgen raak nooit je hoop kwijt blijf positief denken hoe lang het ook duurt! Groetjes, ANGEL24
heel veel sucsees in de volgende ronden en ja positief blijven komt wel een dag dat jij ook een positiefe test in handen krijgt
Succes met ronde nr 3. Ikzelf ben ook met mijn 2e ronde bezig en heb nu al een gevoel dat het hem dit keer niet gaat worden. Laat je volgende maand weer wat van je horen Liefs Ingrid
Hey! Jamer dat het nog niet raak was! Ik ben inmiddels ook aan ronde 4 bezig! Heb nu wel al 2 korte een korte cyclus gehad (22dagen) maar klopte precies met keer ervoor. We gaan er weer voor en succes allen! Groetjes!
hay erg herkenbaar.ben ook nu in ronde 3 beland en baalde ook dat ik vorige week ongi werd.maar op naar ronde 3! veel succes!