hopelijk komt hij zo thuis... maar laat hem wel een beetje heel.. niet heel gezellig om meteen na een vakantie dikke ruzie te hebben
Zat ik ook te denken.. wie weet wat hij allemaal heeft meegemaakt.. 24 uur op een vliegveld wachten is ook een drama.. Elkaar opgelucht in de armen vallen.. tot rust komen en morgen eens goed praten.. (maar dat is makkelijk praten voor mij, en snap heeel goed dat je razend bent hoor..!)
ik heb ook weleens op het vliegveld in suriname gestaan, nou jah, gezeten.... heb wel 8 uur lang in voor de vertrekhal zitten wachten, totdat ze om 24.00 lokale tijd omriepen dat het vliegtuig niet meer zou vliegen en dat we onze bagage moesten halen, er er bussen klaar stonden om je naar je familie te brengen of je kon zelf je familie bellen die je dan zou komen halen, of ze zouden je naar een hotel brengen. Ik had ook geen telefoon bij de hand, en had geen zin in om in een prop volle bus, midden in de nacht bij mijn familie aan te komen ( ik zou namelijk het laatste eindstation zijn), dus heb ik iemand die aan het bellen was gevraagd of ik idd zijn telefoon mocht lenen om mijn familie te bellen, gelukkig mocht dat en werd ik opgehaald door mijn familie uiteraard heb ik bij thuiskomst bij mijn familie in su, de mensen die me op zouden halen gebeld, ik heb ze wel wakker moeten bellen want het was in NL inmiddels 7.00 in de ochtend maar de volgende dag moesten we weer 8.00 aanmelden omdat de verwachting was dat we om 12.00 weer zouden vliegen. dus idd de volgende dag was het toestel gerepareerd en konen we vliegen, maar was dus wel een dag later thuis, en degene die me ophaalde was ook niet echt geamuseerd van de aankomsttijd (3.30) al met al, hij had idd iets van zich kunnen laten horen. maar ik weet, het is dezelfde vliegmaatschappij als die van mij, dus de meeste mensen vinden het niet eens gek dat je vertraging hebt hoop dat hij vanavond weer lekker thuis is!
Hey Sapje, misschien ging hij er wel vanuit dat jij wel op teletekst of zo zou lezen dat de vlucht vertraagd was. Als mijn ouders terugkomen van vakantie, houd ik de vluchtinfo ook altijd in de gaten. En voor de rest misschien inderdaad geen beltegoed meer of zo? Ja, het is nog niet leuk, maar misschien niet zo erg als je denkt. En ik denk niet dat hij enig idee hebt van hoe gestresst jij bent hierdoor. Denk ook niet dat dat zijn bedoeling is geweest. So go easy on him en wees blij als hij er straks weer is.
Oh en bij 24 uur vertraging kun je veel geld terug krijgen, dus altijd de moeite waard om te proberen. Er zijn ook tussenpersonen die voor jou dat geld gaan terugvragen (dan hoef jij geen moeite te doen) alleen krijgen ze dan wel een percentage natuurlijk.
Wij kregen deze week 1200,- terug, 600p.p. Omdat ons vliegtuig problemen had en ze een ander toestel moesten sturen, die was kleiner dus wij konden niet meer mee. Via een omweg terug gevlogen , hierdoor zijn we veel langer onderweg geweest, 24u ipv 13u. Wij vlogen vanuit Mexico. Je hebt hier recht op, erachteraan gaan dus!
ladyxochi ik zou geen tussenpersoon inschakelen hoor... je hoeft alleen maar een formuliertje in te vullen en klaar is kees. Zo heb ik ooit op een vlug van 300 euro iets van 500 euro teruggekregen Maar ik denk dat de zenuwen die sapje nu voelt het geld niet waard zijn.
hoi dames, het is/was wel heel erg verwarrend want gisteren stond er dus bij zijn vluchtnummer niet dat dit niet de vlucht was van donderdag avond, als er nu had bijgestaan 24 uur vertraging dan had ik het geweten maar dat stond er niet bij het was zijn vluchtnummer met de tijd waarop hij dus zou aankomen ben er dus maar vanuit gegaan dat het zijn vlucht was , snap niet dat het er niet word bijgezet dat het niet de vlucht van 12 januari is, erg onduidelijk zeg, heb er nu op zich wel ale vertrouwen in dat hij in dit vleigtuig zit maar ergens in mijn onderbuik ben ik best bang dat hij er mischien toch niet inzit, geen fijn gevoel zal pas over zijn als ik hem zie
ja kan me voorstellen... en volgens mij klopt het ook niet. Want de vlucht die jij noemt zou volgens schiphol.nl vandaag 14 januari om 12.20 uur hebben moeten landen. Dit staat er namelijk: geplande tijd: za 14 jan 12:20 maar goed als die mensen van surinam airways het zeggen... dan zal het misschien verkeerd op de site staan?
hmm dat is wel vreemd.. zeker omdat ze zelf ook al zei er stond gisteren niks bij van vertraging, lijkt me ergens dat het dan ook wel daarbij vermeld had gestaan.. ben erg benieuwd hoe het nu zit hoor...
Pfff, ik lees nu dat je nog niets weet! Ik duim voor je dat hij op deze vlucht zit! Balen dat deze vlucht ook vertraagd is, maar hopelijk komt ie vanavond gewoon thuis!!!
hoi dames, vind het erg hartverwarmend om jullie berichtjes te lezen en dat er zo word meegeleefd, momenteel draaid mijn maag gewoon rond in mijn buik ben nu zo bang dat hij er toch niet inzit, moet huilen om de stomste dingen zoals bv een onderbroek van hem, ja echt is toch niet normaal zeg, kan het ook helemaal niet warm krijgen het allerliefste zou ik willen slapen maar ben bang dat als ik dat doe ik later wakker schrik en dat hij er dus toch niet is , prober mezelf er wel van te overtuigen dat hij op deze vlucht zit maar ben zo bang voor het tegendeel,wil echt niet zoveel klagen hoor maar moet het even van me af typen
Oh meid, ik kan het me zo voorstellen! Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt, maar wel ooit (jaaaaaaren geleden) dat mijn vriend niet thuiskwam na het werk. Hij zou rond 12 uur 's nachts thuiszijn en rond 3 uur was hij er nog niet. En de telefoon maar niet opnemen... Dat waren echt de 3 langste uren uit mijn leven. Uiteindelijk ben ik hem gaan zoeken, kon gewoon niet blijven wachten (maar goed, dat is een heel ander verhaal...). Heb je geen vriendin die naar je toe kan komen oid? Zodat je niet alleen zit? Even de zinnen verzetten samen?