ik ben ten einde raad heeft iemand nog tips/advies voor me (man vermist)

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hey meid,

Wat een onzkerheid! Ik hoop met heel mn hart dat ie in die vlucht zit!

Als je vanacht van je af moet lullen pb maar, heb een verveelde nachtdienst dus ik kan altijd reageren!

xx

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Pffff, nog langer in de onzekerheid! Als hij er wel in zit hoop ik dat hij snel door de douane is en snel de trein kan pakken!

3. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL

lief van je! hopelijk kan ik vanacht met een gerust hart slapen want ben zo moe

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje wat verschrikkelijk wat jij nu allemaal meemaakt.
    Wat zou jij in spanning zitten.
    Ik hoop zo dat hij vanavond gezond en wel weer thuis komt.
    Ben je nu alleen? Of heb je iemand waar je even tegen kan praten.

Heel veel sterkte meid.

5. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee zit alleen, maar moet echt contineu huilen ben niet echt goed aansprekbaar

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ah meid toch!! Ik blijf duimen!!

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ow wat vreselijk.
    Wat zal jij je nu eenzaam voelen :(

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, inderdaad. Maar het is misschien toch wel te verklaren? Misschien was zijn batterij leeg, geld op (als je denkt dat je vertrekt uit een land zorg je vaak dat je geld zo goed als op is), storing van de zendmasten in Paramaribo (geen bereik op het vliegveld). Misschien was de hele tijd onduidelijk hoe lang de vertraging zou zijn (is vaak zo met vertraging: dat het de hele tijd maar oploopt en compleet onduidelijk is wanneer het vliegtuig dan wel gaat), en had ie weinig batterij. Dacht ie: "ik bel wel als ik echt wat weet", en is vervolgens zijn batterij leeg. Of hij is in slaap gevallen en werd pas wakker toen het vliegtuig ging. Nou, dan ga je niet eerst bellen, maar direct zo snel mogelijk het vliegtuig in.

Ik roep maar wat. ;)

Ik heb zelf een paar keer vertraging gehad met het vliegtuig en ik vind het echt verschrikkelijk. Vooral omdat je vaak het vliegveld niet af mag. Ik heb dus ook meegemaakt dat het uren duurde, maar dat steeds onduidelijk was hoe lang nog, en dat ik mijn geld al bijna had opgemaakt, dus dan zat ik met schreeuwende honger zonder geld in een vertrekhal zonder pinautomaat, geen idee hoe lang het nog zou duren, durfde ook niet naar de wc oid, want "het vliegtuig kon elk moment vertrekken".
    Ik wil maar zeggen: word maar niet meteen al te boos. Misschien heeft ie wel een paar verschrikkelijke dagen achter de rug.

9. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben gewoon zo bang dat hij niet in die vlucht zit, is niks ergers dat de uren voorbij tikken en dan beseffen dat hij niet gaat komen zoals vandaag, heb wel een beetje hoop maar niet zo veel

10. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Oh meid, ik lees dit nu pas. :( Wat moet jij je ellendig voelen...
    Ik hoop zo ontzettend dat hij er snel is. Ik duim me helemaal rot voor je!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sterkte verschrikkelijk die onzekerheid. Hoe laat verwacht je hem thuis? Moet niemand hem ophalen op schiphol?

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Kan de luchtvaartmaatschappij ook niet zeggen of hij aan boord gegaan is in Paramaribo?

Dikke knuffel!

13. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    boos ben ik wel heel erg nu maar de angst van dat hij mischien echt vermist is overheerst, boosheid kom ik wel over heen maar moet er niet aan denken dat hij gewoon verdwenen is, wat zeg ik mijn kindjes dan..........

14. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Pff, wat moet jij een lange dag hebben gehad. Weet je al of het vliegtuig is geland?

15. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Kan er niet even een vriendin of buurvrouw of weetikveelwat bij je komen? Want dit is toch niks zo, in je eentje zitten wachten?!

16. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij zou zelf met de trein terug naar huis komen opzich was de terug reis wat tijd aangaat ideaal om gewoon met de trein te komen is een rechtstreekse verbinding naar lelystad

nee de luchtvaarmaatschapij wil niet zeggen of hij aan boord is, volgens hun is de vlucht die dadelijk aankomt de vlucht van donderdag avond maar dat is erg onduidelijk maar ik neem maar even aan dat het zo is als hun zeggen

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hier wordt ook aan je gedacht meid! Hoop dat hij je ongeveer over een kwartier/half uur belt dat alles ok is en ze geland zijn! Wat zal jij je dan opgelucht voelen! Hou je sterk meid!

18. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Misschien hebben ze wel de hele tijd in het vliegtuig gezeten? Of kan dat niet?

19. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Als je in de loop van de avond nog niks hebt gehoord zou ik hem als vermist opgeven. De 24 uur zijn dan zeker voorbij. En als niemand ook maar niets van hem vernomen heeft is het tijd voor actie. Belachelijk hoe ze jou behandelen en laten zitten.

20. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    lees net dat de vlucht om 20.53 binnen komt weer 1 minuut eerder!

nou vind het zo goed hoor heb echt steun aan jullie allemaal zo lief hoe iedereen meeleeft, jullie hoeven al dat gesnotter en gesnif tenminste niet echt te horen want daar word je ook niet vrolijk van

Deel Deze Pagina