Inderdaad. Houd moed hoor! Probeer je niet gek te maken met allemaal 'wat, als'-gedachten, want daar is nog geen reden voor. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer echt positief te blijven... *knuffel!!!!*
Sterkte meid! ik hoop dat je snel nieuws hebt! deze onzekerheid is niet te doen! ik kan me voorstellen dat je je verschrikkelijke zorgen maakt!
Dan zal hij nu wel inmiddels geland zijn. Hopelijk belt hij nog even voordat hij de trein instapt. Dan weet je in ieder geval dat hij geland is.
hoelaat is hij thuis dan als het vliegtuig nu land? ik bedoel hoelang is het nog reizen met de trein etc? of beter gezegd hoelaat verwacht je hem ongeveer vanavond? hoop zo met je mee dat hij in het vliegtuig zit!
heb weer geprobeert te bellen maar nog steeds voicemail,heb je met een mobiel wel bereik op schiphol?
in principe is het ongeveer een uurtje met de trein is een rechtsstreekse verbinding weet niet hoelang je bij de douane bezig bent en je koffer etc
Ja in principe is bereik op schiphol goed. Maar meis misschien is zijn batterij leeg rustig aan nog even