pfoe pfoe wat erg dit... wat ik me afvraag... hoe reageert zijn familie in suriname? Zijn die ook heel ongerust? Heb je de hele dag contact met ze gehad? Of reageren ze een beetje lauw? Zou ie misschien niet eens naar huis zijn gegaan oid?
ik blijf met je meeleven tot ik naar bedje ga! hoop zo dat ik vanavond een positief berichtje mag lezen dat hij door de voordeur stapt! knuffel voor jou!
en wanneer moet hij weer werken? Mocht hij er niet in zitten anders voor zijn werk posten de eerstkomende werkdag!
geld op, gsm plat, gsm kwijt, .... ? Hopelijk -als hij erop zat- heeft hij een goede uitleg! Goh, ik zou doodongerust zijn in jouw plaats. En tegelijkertijd kwaad dat hij niets heeft laten weten. 101 dingen door elkaar zou ik voelen... bang, verdrietig, ongerust, boos, wanhopig, hoopvol... Ik kan me inbeelden dat jouw hoofd op springen staat op dit moment. Ik hoop dat alles snel duidelijk wordt!!
Een man heeft soms geen erg in hoe hij een vrouw ongerust kan maken. Hoop zo dat je wat hoort en nog beter dat hij vanavond gezond het huis in stapt. Een vent denkt ook niet even om even een mobiel van een ander te lenen voor een smsje.
momenteel zit hij zonder werk dus dat gaat helaas niet, en krijg nog steeds die rot voicemail die ik al de hele dag hoor
waarschijnlijk denk hij gewoon dat jij het wel hebt gezien dat de vlucht 24 uur vertraagd was en zijn telefoon gewoon schoonleeg
He meis, net je hele verhaal gelezen!! Wat een dag heb je gehad zeg, hoop dat je mannetje snel thuis is!!!
ik hoop ook voor je dat je snel wat hoort. Mocht het echt zo zijn dat hij gewoon "vergeten" is te bellen, of er niet aangedacht heeft, dan zou ik hem toch echt de volle laag geven, gezellig of niet, dit doe je gewoon niet!
Ja, typisch mannen ook. "Ik kon niet bellen". Niet even een andere oplossing zoeken ofzo. Niet aan denken dat zijn vrouw zich helemaal gek aan het maken is thuis op de bank... Mannen. Mijn oma zei dan altijd: "Mannen. Stok in hun reet en de vloer mee aanvegen."
it met smart te wachten tot hij er is... zucht en ik ken hem niet eens meis, hij heeft er vast een goede reden voor. het is neit gek om meteen zo in de stress te schieten, zou bijna iedereen doen. en straks eerst vreselijk knuffelen, dan flink janken en dan pas boos worden knuf
Ik heb ook zo'n man. Het zou me ook niet verwonderen dat mijn man me ooit zoiets 'lapt'. (zonder zich van enig kwaad bewust te zijn ) Ik hoop met je mee!!!
nou als hij er is dan doe ik snel mijn zegje en schiet dan maar snel naar boven want ik zie er niet uit zeg zulke dikken rode ogen en daarbij denk dat ik ook alleen maar blijf huilen
ja als ik naar die vent van mij kijk die zou dit ook doen echt. of dat hij zeg om 5 uur ben ik thuis 6 uur niets 7 uur niet 8 uur niet 9 uur niet half 10 komt meneer aan kakken "ja de pieper ging dus ik ben door gegaan naar de brandweer kazerne voor die uitruk" komt dan ook echt niet in hem op om te bellen of te laten bellen hoor. en ik compleet over mijn theewater omdat ik me alles in mijn hoofd haal. TS weet je al wat?