Ja, maar dan moet ik de man die denkt "ik ben zo thuis" toch gelijk geven. Ik zou zelf toch liever snel de trein pakken dan eerst nog half schiphol af te moeten zoeken naar een oplader en stopcontact. Ben je nog later thuis . Volgens mij zei TS trouwens dat ze wilde proberen wat te slapen. Kan haar geen ongelijk geven. Ze zal wel doodop zijn. Ik hoop alleen wel dat het lukt...
21.00 geland, eer dat hij uit het vliegtuig is, koffer heeft, door de douane is.....min een uur. Als hij dan meteen de trein heeft zou hij nu aangekomen kunnen zijn maar dan heeft hij het wel erg snel gedaan.
hoi dames, helaas nog geen nieuws, krijg nog steeds voicemail en werd gek in bed, als ik even in dommel dan schrik ik bijna gelijk al weer wakker van de situatie, hoop zo dat hij snel door de deur heen komt , weet het ook even niet meer
nog niks zie ik, jezus wat zenuwslopend.. zie dat iedereen vol spanning wacht idd goede tip die iemand gaf, laat maar zien hoeveel vrouwen met smart op hem zaten te wachten de hele dag!
spannend sapje. kzou je zo een dikke knuffel willen geven! en dan geven we samen hem een schop onder zn kont moet ie ver lopen vanaf t station hier in lelystad?
he bah nog steeds geen nieuws. had gehoopt nu positief bericht te lezen. ik hoop voor je dat hij snel boven water komt.
nou hij zou toch wel uiterlijk rond 24.00 thuis moeten zijn denk ik, ben echt allert op elk geluidje dat ik denk dat er aan de deur gerommelt word
ik wil niet doemdenken, maar hou je er ook een beetje rekening mee dat hij misschien ook niet op deze vlucht zat? ik hoop natuurlijk voor jou dat hij wel op deze vlucht zat en over een uurtje of eerder 'vrolijk' komt binnenwandelen!
Dat denk ik ook hoor. En ik denk (vanwege bagage, douane, etc.) dat het niet veel eerder wordt ook. Misschien kan je nog een uurtje slapen met de gedachte dat hij toch niet eerder komt?