ik ben ten einde raad heeft iemand nog tips/advies voor me (man vermist)

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou heb zijn familie vanmiddag voor het laatst gesproken werd daar ook niet erg wijzer van vond ze nogal laconiek reageren zo van hij komt vast wel zo aan, ze maakte zich niet erg druk en omdat ik zelf toen al de vliegtuigmaatschapij had gebeld dat ze zeiden dat zijn vlucht vanavond zou landen heb ik het eigelijk zo gelaten, was er voor mezelf even gehel van overtuigd dat hij gewoon in dat vliegtuig zou zitten

2. Jel

Jel Niet meer actief

Iedereen leeft met je mee. 120 meelezers waarvan 15 gasten!!!

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Jeetje, heb echt alle 40 pagina's gelezen! ( doe ik nooit eigelijk! ). Maar wat een onzekere slopende situatie dit!!

Ik hoop voor TS dat die straks echt binnen komt stappen! Ik blijf ook meelezen tot ie er is, moet er niet aan denken om zo in onzekerheid thuis te zitten.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ojee... ik vind dat eerlijk gezegd een beetje raar... maar goed ik ken die familie verder niet...

5. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Als hij er om 0.00 uur nog niet is moet je toch echt maar weer zijn familie daar bellen hoor. Jij zit de hele dag al in de stress.

6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    sterkte, hopelijk kun je hem zo gewoon op zn donder geven dat ie je zo in de rats heeft laten zitten!!!

7. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Lees steeds mee, wat zenuwslopend. Maar kan je als hij binnen nu en een uur niet thuis is geen aangifte van vermissing doen? Sterkte in iedergeval.

8. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik hoop echt dat je snel wat meer weet....

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o jee... ik vind dat eerlijk gezegd een beetje raar. Maar goed, ik ken zijn familie verder niet.

10. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    jeetjee... Is hij er nog niet???

11. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Pfff leef echt met je mee...vriendlief hier ook..Zit de hele avond al op f5 te drukken en mn vriend komt omt half uur even vragen offer al nieuws is. Hij komt echt zo thuis! let maar op!

12. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar ik had echt gewoon niks aan hun, zal zeker wel weer bellen maar word erg overstuur door de telefoon duurt ff voor ik niet meer huil , vind dat ook zo erg

13. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Lees al vanaf vanmorgen mee en ik hoop zo dat hij straks binnen komt stappen! Ben gewoon zenuwachtig en blijf ook meelezen tot ie er is! Ik duim voor je!

*knuffel*

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    word vaak egzegt toch, surinamers leven met surinamse tijden? :p die zijn nooit optijd. nou hopen dat hij straks alsnog de deur in komt lopen zodat je m erna een flinke pak slaag kan geven !

16. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Jammer dat ze zo laconiek doen terwijl jij helemaal instort en nie weet waar je het moet zoeken..

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Getsie, ik heb echt met je te doen sapje. Moet je dit nu helemaal in je eentje handelen? Geen familie die zich ook zorgen maakt?
    Ik zou hen toch ook op de hoogte stellen dat je nu nog steeds niets van hem gehoord hebt.
    Bah, ik hoop echt snel op goed nieuws.

18. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou probeer nu ook ff niet meer te huilen want dan ziet het er helemaal zo belachelijk uit als hij zo thuis komt

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ook ik lees al vanaf vanochtend mee.......
    Wat een situatie.......ongelofelijk....... Veel sterkte meid..... Weet niet veel meer te zeggen dan al zoveel dames hier hebben gedaan....

20. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ook maar goed precies wat jullie zeggen ik ken ze verder ook niet dus kan dat niet inschatten.. misschien is dat gewoon hun mentaliteit ach komt wel goed joh vast vertraging.. dat hoop ik tenminste ..
    ik blijf ook meelezen zolang ik wakker ben.. vind het echt zo klote voor je.. wat erg om me te moeten maken meis...

over dat mannen denken, hier precies zo hoor, zou ook denken ben zo thuis en als het dan uitloopt niet erover nadenken dat ik hem niet kan bereiken en me van alles in mn kop haal.. en dan lachend binnen wandelen.. ik hoop echt dat dat hier ook het geval is!

Deel Deze Pagina