ergens denk ik gewoon dat hij op die vlucht van 21.00 zat, kan toch gewoon niet anders hij is zo gek op zijn kindjes , hij kan echt niet zonder ze!
Vertrouw daar op! Best kans dat hij door controle nog een uur nodig heeft om thuis te komen. Z'n telefoon zal wel leeg zijn of hij denkt dat het hier op teletekst staat.
Jemig meid wat een onzekerheid.. Kun je niet nu nog bellen naar schiphol of waar die aankomt? Of hij uberhaupt aangekomen is? of hij op de vlucht zat?
hoop zo voor je dat je mannetje zo binnen komt lopen.. vind het zo raar dat schiphol je verder niet kan helpen hiermee zou een hoop stress schelen als je gewoon al zeker weet dat hij op deze vlucht zat!
Suriname heeft een 100%check, iedereen word gecontroleerd en ook de bagage.....dus duurt wel langer jah
Ja, dat vrees ik wel... Als ik realistisch ben moet hij zich echt gehaast hebben om om 00.00 uur thuis te zijn. Denk je echt dat je niet nog even kan liggen? Misschien even wat muziek luisteren via een koptelefoontje? Tijdschrift proberen te lezen? Daar word ik nl altijd wel rustig en slaperig van.
nee die zeggen echt niks had vanochtend gebeld en hun geven geen info weg, het enige wat de marchase tegen de politie angente wilde zeggen was dat hij daar niet vast zat verder wilde ze niet zeggen of hij wel of niet het land in was gekomen, dus nu zullenze wel al helemaal niks zeggen
Jemig meisje toch ik hoop dat hij zo binnenkomt lopen en een hele goeie reden had.. Pfff hele dikke knuffel meid!
ik lees de hele dag al mee... wat moet jij je ellendig voelen zeg! Ik hoop zo voor je dat ie snel voor je neus staat! Veel sterkte!
nee heb alleen mijn moeder en mijn zoontje slapt nu bij haar, verder nog wel een goede vriendin maar ik hoop gewoon dat hij zo thuiskomt
oh jeetje zeg..ik heb net alle berichten door gelezen hopelijk komt je mannetje zo naar binnen gelopen hoor....maar ik was allang naar schiphol gegaan....toen bekend was dat hij om 21.00 uur zou landen zou ik oppas hebben geregeld thuis....en ik zou dan naar schiphol zijn gegaan en daar op hem gewacht hebben....komt hij niet...kun je dan ook meteen actie ondernemen! en thuis heb je iemand zitten die je kan bellen mocht je mannetje toch binnen vallen....nu wordt je gek van onzekerheid meid!!! ik was die onzekerheid zelf gaan opzoeken denk ik!!!! heel veel sterkte, en hopelijk komt ie zo binnen!
Sapje, kan je niet naar Schiphol bellen, de situatie uitleggen en vragen of ze hem om willen roepen dat hij naar een balie moet komen om even naar huis te bellen? Ik heb ooit eens om 6 uur 's morgens op mn man staan wachten die na een half jaar thuis kwam en mooi geen man door de deuren. Rondgebeld en gevraagd maar niks. Uiteindelijk heeft hij dus naar zn moeder gebeld en die heeft mij toen weer om laten roepen (16 jaar geleden dus nog geen mobiel) en zo hoorde ik dat hij de vlucht gemist had en dus pas om 6 uur 's a vonds kwam. Het kan dus gek lopen.
Zeker! Gaan de treinen elk half uur of elk uur na 23.00 uur? Want ik denk dat ie die miss wel niet gehaald heeft, dus dan wordt het de volgende.