apart hoe je als vreemde zo kan meeleven. heb mn laptop meegenomen mn bed in nu kzit maar te wachten op goed nieuws vanuit dit topic
als ik bij twitter schiphol, suriname intik zie ik wel iets van vertraging naar suriname toe.. en bij alleen schiphol lees ik bij iemand dat een uur gelede de intercity's eraf zijn gehaald??? ik weet niet of je er iets aan heb maar miss als je het vluchtnr bij twitter intikt... er zijn tegenwoordig veel mensen die twitteren miss kom je zo te weten of er iets afspeelt van vertraging ofzo?
Jeetje wat een toestand allemaal.. Net alles van begin af een zitten lezen.. Hoop dat je gauw wat hoort!!!
ik ga ook naar boven. Even nog de was ophangen en dan met mn foon naar bed. Geloof gek genoeg dat ik niet eens kan slapen als er nog geen nieuws is.
Ook ik zit te knikkenbollen, maar zit in spanning elke keer mee te lezen. Vreselijk dat niemand je verder kan /wil helpen daar .... snap niet dat ze in zulke siatuaties niet kunnen aangeven wie er ingestapt zijn. Meis ik zal met je meeduimen, en hopen dat alles toch nog goed komt. Ik denk niet dat ik het nog lang kan volhouden om op te blijven... maar vind het niet leuk voor je je alleen te laten... dus ik hoop dat er meiden zijn die nog wel wakker kunnen blijven om je te steunen... Dikke knuffel in iedere geval en veel sterkte in deze laatste uurtjes die duidelijkheid moeten gaan geven.
moet er gewoon niet aan denken dat hij niet thuis komt, wat vertel ik in godsnaam aan mijn kindjes weet echt niet hoe ik daar nou over heen kom ben nu al een wrak laat staan dat hij strakjes echt niet thuis komt stort denk ik gewoon in
Ik blijf maar kijken in hoop op goed nieuws. Ga nu toch echt naar bed en hoop morgen een heel positief bericht te lezen. Veel sterkte gewenst.
ook zo stom, heb een nieuwe fiets voor mijn zoontje gekocht die is een week gelden gebracht maar zit nog in de doos omdat het voor een gedeelte gemonteerd moet worden, nu is van de week zijn oude fiets stuk gegaan maar ik zei tegen hem maakt niet uit want papa komt bijna thuis en die zet je mooei nieuwe fiets in elkaar moet daar nu echt bij janken want dan heb ik gewoon gelogen
meissie nee joh! dit kon jij toch ook allemaal niet weten! als die zak van een vent straks binnen komt lopen geef je hem eerst een schop onder zn hol en zet je m meteen aan t werk met de nieuwe fiets! hij heeft heel wat goed te maken zo. niet allen bij jou maar vooral bij zn kids die er helemaal niks van snappen