Hebben ze inmiddels al opgenomen? Het is 09.00u. geweest. Krijg je ook geen bandje te horen met openingstijden?
Jeetje wat erg! Ik zou toch nog de familie bellen, of het nou nacht is of niet, dit is toch belangrijk?!
Geniaal! Ik zou dit doen. En hebben jullie een gezamenlijke bankrekening, of kun jij met telebankieren op zijn rekening kijken? Dan kun je kijken of er ergens geld is opgenomen.
zij vlucht had 7 uur vertraging gisteren hij is uiteindelijk om 19.30 geland, probeer de hele tijd te bellen mar ze nemen nog niet op
sapje is hij helemaal zonder geld in suriname geweest dan? Dat is toch raar? Of hebben jullie nog een andere rekening?
o zo... wat apart om met zo veel contant geld naar het buitenland te gaan. Sja dat wordt lastig checken dan...
Ik zou echt de politie bellen! Idd aangeven dat hij donderdag voor het laatst gezien is. Dat telt toch als meer dan. 24 uur?
Met contant geld naar het buitenland gaan is op zich niet zo raar hoor. Als mijn man naar zijn geboorteland gaat doe hij dit ook, omdat de voorzieningen qua banken nog niet zo ver zijn als hier. Is het misschien een idee om zelf naar schiphol te gaan?
zit met 2 jonge kinderen en ben erg overstuur denk dat ik daar nu niet goed aan zou doen moet er ook wel een stukje voor reizen
ik hoop dat je toch een beetje rust kan vinden voor jouw en de kids...dat je toch een beetje heb geslapen, want als jij nu instort dan stort alles in... ik hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie komt sterkte!!
als je vriend in nederland zou zijn en hij niet door de douane is gekomen zouden ze zeker contact met je op nemen , of mag hij zo ie zo zelf bellen . maar wat als hij in surinamen niet door de douane is gekomen , weet ik niet of ze hem daar laten bellen ! mischien kan je vragen aan zijn familie in suriname of die contact kunnen zoeken met het vliegveld daar ? ik vind het een vreemd verhaal dat hij donderdag bij zijn familie is vertrokken en voor de rest van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen ! ik hoop dat hij snel thuis is !