Wat fijn! Na alle stress, tranen en frustratie zal je wel helemaal hebben staan shaken denk ik zo.. Van zowel opluchting, blijdschap als boosheid.
Yes!!! Nu hopen op een goede reden wat een l*l! Sorry maar nu hij veilig thuis is mag ik dat wel zeggen toch?!
Meid ook al zit je nu alleen met je dochtertje thuis,wij hier leven ontzettend met je mee en ben je toch niet echt "'alleen'. Jammer dat we niks voor je kunnen doen,alleen hopen op een goede afloop en dat je man zo iets laat horen of nog beter:binnen komt lopen! Veel sterkte en een digiknuffel!
jeeeeh eindelijk thuis wel leuk om te zien hoeveel mensen er meelezen 110 leden bekijken dit onderwerp....... zo lief!!!! vind ik echt helemaal hartverwarmend idee!!!
Ach meis hij is heus niet van de aardbodem verdwenen! Even moed blijven houden hij komt vast wel terug weer thuis. Alleen al voor de kinderen zal hij dat niet kunnen laten toch?! Heb je geen vriendin of fam die nu even bij je kan zijn? Vind eerlijk gezegd ook dat dit niet een tijd is om alleen te zijn en maar af te wachten... Blijf maar steeds kijken of je hem al even goed de waarheid hebt gezegd (en hij dus thuis is)....Wat een ellendige situatie zo zeg Vraag me ook steeds af hoe dat ook weer ging met mij en mn ex vroeger...die was soms 3 weken op zakenreis naar Amerika....kan het me echt niet meer voor de geest halen of hij nou altijd "op tijd" thuis kwam of dat hij belde als dat niet zo was....weet t echt niet meer... Maar dat was er ook zo een die nooit belde als hij later was ofzo. Zat je met t eten te wachten kwam hij doodleuk om 9 uur eens binnen vallen....ja was even wat gaan drinken met de jongens (collega's) Jah...leuk!! En dr was natuurlijk nergens een telefoon in die kroegen heh!!!! (was van voor de mobieltjes nog ) En niet huilen? Waarom niet? Mag hij dan niet zien wat dit met je doet als hij zo thuis komt!! Hej hoe stop de presen....heb ik nu een aantal blz over het hoofd gezien!!!! Waaaah zit ik daar steeds te kijken en nou mis ik hem Maar fijn dat hij er weer is!!
gok dat ze haar pc/laptop heeft uitgegooid, kerel verrot heeft gescholden met een flinke jankbui en straks heerlijk rustig kan slapen eindelijk!
JAAAAAAAA gelukkig heerlijk meid... Ben zo blij voor je.. Kunnen wij ook allemaal heerlijk gaan slapen...
Okey, weltrusten allemaal! T.s. leer hem een lesje! En wat betreft jullie relatie, je hebt gevoelt wat het is om hem te missen. Als hij er ook voor wil gaan maak er dan weer wat van!! Succes!!!
Jeemig meid!! Hopelijk heeft hij een goed verhaal want er komt rook onder de F5 knop vandaag . Wat ben ik super blij voor je dat hier een einde aan is gekomen. ik heb het hem al bijna vergeven, zo blij ben ik!
oh wat fijn kan ik ook met een gerust hart slapen! succes met dingen bespreken ik lees morgen wel wat er gebeurd was geniet er lekker van dat hij weer bij je is meid!