Er zijn 129 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (114 leden en 15 gasten) ‎maartje84*, ‎Amanda13, ‎Amfy, ‎Angela en Arjan, ‎anica, ‎Bloemetjes, ‎bramtim, ‎debby82, ‎demaco, ‎Desert, ‎Diaz, ‎Djinti2011, ‎dommel, ‎dromertje35, ‎duimpje, ‎Elena22, ‎Elfje81, ‎Ellamalou, ‎Ellenbaby, ‎Flowergirl23, ‎FruityPebbles, ‎gebakje, ‎gelukkig, ‎Gerieke1, ‎Hendrika, ‎jada08, ‎Kimba, ‎kipjetok, ‎Kittycat, ‎knorrie24, ‎Koeky, ‎Krekeltje, ‎Kyra73, ‎Lara85, ‎Leenislief, ‎lenka, ‎linda2, ‎Lindangel, ‎luca2504+, ‎Lucia, ‎mama 1984, ‎mama G, ‎MamaAniek, ‎mamakelly, ‎MamaNiess, ‎mamavanBatuhan, ‎MamaVanGilani, ‎MamMo, ‎MamvanRoos, ‎marieke1610, ‎martje, ‎mausi, ‎Maysa86, ‎miekje80, ‎miffy, ‎miss1976, ‎miss40, ‎momfertje, ‎Mowtom, ‎MrsDee, ‎MrsNuke, ‎naadje53, ‎Nenzz, ‎Ni84, ‎Nikki23, ‎paars, ‎paparo, ‎Pieternel80, ‎Pluutje, ‎polkadot, ‎Poohbeer2, ‎puna, ‎Roozjuh, ‎RosaLynn, ‎saffie82, ‎Sahara, ‎Sann, ‎sanneT, ‎sapje, ‎serena15, ‎Shawarma, ‎Spikkel19, ‎suuz09, ‎Strijkkraal, ‎Tamaraliza, ‎twinkle star, ‎Veni vidi vici, ‎VioletRose, ‎Wareliefde21, ‎Wijffie75, ‎Wilma
Gelukkig maar!! Ennuh boos worden? Hij heeft vast een goede reden...met boos worden verander je niks meer aan de situatie hij zou zich vast enorm schuldig voelen.
Jaaa!!! he he eindelijk ben je van al die stress af. Slaap lekker meid! Een goede rust heb je zeker verdiend
Super dat hij thuis is!! Iemand schreef hier dat haar oma altijd zei dat je een stok in hun kont moest stoppen en de vloer mee aan moest vegen... Sapje, jij weet wat te doen!! Geniet van elkaar!!
lovely kom op je mag toch wel heel erg kwaad worden? niet perse op hem maar om die hele rotsituatie... sapje is door een hel gegaan vandaag... die emotie moet er toch uit!
Zo hehe!! Geef hem ff goed op zn sodeflikker!! Wat een eikel!!! Haha maar ben wel blij dat hij veilig thuis is weer hoor!!! Zo dames!! Ghaaapp... Weltrusten!!
WHAHAHAHA ja daarom mis ik nou de ontknoping omdat jullie allemaal als een gek lopen te juichen omdatie er weer is LOL!! Nou ik ken een dame die vanacht in een HELE diepe rustige slaap zal zijn...na al die energie die ze vandaag door de stress verbruikt heeft. Wat zal Sapje dood moe zijn...ZEKER als ze nu dr vent dr van langs aan t geven is
Je mist t woordje "nog" Nah die zullen eerst wel even aan de knuffel zijn en dan komt straks of morgen de ontlading ofzo. Blij dat hij er weer is! Begon hem eerlijk gezegd stiekem wel te knijpen want hij zou toch om 20:00 landen? En ik ken Sapje en dr gezin niet eens in t eggie!
ruzie maken niet maaar boos woorden en hem even van jetje geven zeker wel!! laat hem ZELF maar een bericht sturen naa alle meiden hier hahaha er zaten 130 vrouwen op hem te wachten!!! zo en nu kan ik eindelijk gaan slapen!! weltrusten
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Told you so! Ja, dat dacht ik ook meteen... (Hopeloze romanticus als ik ben). Misschien dat deze ellende nog iets moois brengt!