ik ben ten einde raad heeft iemand nog tips/advies voor me (man vermist)

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    volgens mijn kan alleen de politie of douane er achter komen of hij aan boord zat .... ook vanwegens privisch reden

2. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Wat erg! Wil je heel veel succes wensen. En hoop dat je snel t reisbureau aan de lijn krijgt!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Daar kom jij zelf niet achter, want ze geven die info niet. De politie kan dat wel. Dus ik zou nogmaals de politie bellen en vragen of ze op z'n minst kunnen controleren of hij aan boord was. Dan weet je namelijk ook hoe lang hij vermist is.

4. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    erg lief jullie reacties maar zie het echt niet meer zitten de vliegmaatschapij neemt maar niet op en als ik zijn familie nu bel kunnen ze ook niet zoveel is daar nu 5 uur in de ochtend en dan zitten ook hun al die tijd in de stress, dit wens ik echt niemand toe

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    en de politie in suriname ?

6. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal dan nog een ker de politie bellen maar toen ik om 06.00 belde zei een vrouw tegen me dat ze niks voor me kunnen doen en ook niks zouden mogen zeggen pas na 24 uur mag ik hem als vermist opgeven

ga nu nog een keer bellen

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Je hebt er weinig aan, maar ik zou persoonlijk toch naar schiphol rijden en daar flink boos worden. Ze moeten verdorie toch kunnen vertellen of je man wel naar NL is gekomen of niet?
    Ik zou hier ook echt niet tegen kunnen zeg :S

Nou sterkte.. en ik hoop echt dat het gewoon afloopt omdat hij inderdaad bijvoorbeeld extra gecontroleerd is en meer niet... mjah ging er ook een nachttrein ofzo? kan hij door oponthoud gestrand zijn op een treinstation???

8. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Jeetje wat een rotsituatie :(
    Blijf die maatschappij bellen! Uiteindelijk nemen ze op en dan weet je meer.
    En als hij niet in het vliegtuig zat, toch de familie bellen. Zij kunnen daar dan de politie bellen.

9. Que

Que Niet meer actief

Jeetje meid ik hoop dat hij gewoon zijn vlucht gemist heeft om wat voor reden dan ooK!

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mmh je kan ook beter niet de politie bellen, maar de marechaussee op schiphol, die doen daar de grensbewaking en kunnen in lijsten kijkenof je vriend ook daadwerkelijk op die vlucht gezeten heeft.

Kantoorgebouw Triport 2
    Evert van der Beekstraat 101
    1118 CN Luchthaven Schiphol

Tel. (020) 603 81 11

Brigades en Afdelingen:
    Brigade Grensbewaking
    Kantoorgebouw Triport 2
    Evert van der Beekstraat 101
    1118 CN Luchthaven Schiphol

Tel. (020) 603 81 11

11. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Jeetje meid wat een ontzettend vervelende situatie. Heb verder geen tips voor je, maar ik wil je heel veel sterkte toewensen en hopelijk is je man snel weer thuis. Dikke knuffel voor jou.

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    licht aan het delict. bij inbraak of drugsdelicten mag er geen contact worden opgenomen door verdachte met buitenstaanders. ook de politie en douane mogen niks zeggen minimaal de eerste 24 uur en daarna wordt op verzoek een familielid ingelicht. bij lichte zaken zoals drank achter het stuur, winkeldiefstal mag er max 1 x gebelt worden. bij de douana mag er juist niet gebelt worden omdat ze bijv de geen die op hem wachten kunnen inlichten.

mijn partner is aantal jaren geleden opgepakt door de politie (in zijn jeugdjaren) en toen hij niet thuis kwam van zijn werk was ik ook dood ongerust. ziekenhuis alles gebelt en ook politie. op het politiebureau zeiden ze enkel " we mogen niks zeggen" dit was voor mijn genoeg info. hiermee zeggen ze hij zit hier en dat klopte. anders zeggen ze wel nee hier is hij niet. pas een dag later werden we door de politie ingelicht.

ik hoop voor je echt dat hij gewoon moe was en ergens ene hotel heeft gepakt ofzo. al zou hij dan we bellen neem ik aan

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heeft hij wel gewoon een mobiel op zak?

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0

Das een goeie ja!

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zat ik me ok al af te vragen

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh wat een goeie!

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik las ergens dat ze zijn mobiel al had geprobeert te bellen maar dat die uit staat

18. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Jeetje heftig zeg, hoop dat je snel meer weet. Sterkte

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat is dan toch wel een soort van opluchting, want je weet dan in elk geval dat ie nog leeft.

20. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had de douanne vanchtend al gebeld en werd doorverbionen met marschase en heb het uitgelegd en die man zei dat hij niet in het systeem voor kwam, denk dat als hij er wel zat dat hij dan zou zeggen dat hij niks mag zeggen tocjh??

Deel Deze Pagina