volgens mijn kan alleen de politie of douane er achter komen of hij aan boord zat .... ook vanwegens privisch reden
Daar kom jij zelf niet achter, want ze geven die info niet. De politie kan dat wel. Dus ik zou nogmaals de politie bellen en vragen of ze op z'n minst kunnen controleren of hij aan boord was. Dan weet je namelijk ook hoe lang hij vermist is.
erg lief jullie reacties maar zie het echt niet meer zitten de vliegmaatschapij neemt maar niet op en als ik zijn familie nu bel kunnen ze ook niet zoveel is daar nu 5 uur in de ochtend en dan zitten ook hun al die tijd in de stress, dit wens ik echt niemand toe
zal dan nog een ker de politie bellen maar toen ik om 06.00 belde zei een vrouw tegen me dat ze niks voor me kunnen doen en ook niks zouden mogen zeggen pas na 24 uur mag ik hem als vermist opgeven ga nu nog een keer bellen
Je hebt er weinig aan, maar ik zou persoonlijk toch naar schiphol rijden en daar flink boos worden. Ze moeten verdorie toch kunnen vertellen of je man wel naar NL is gekomen of niet? Ik zou hier ook echt niet tegen kunnen zeg :S Nou sterkte.. en ik hoop echt dat het gewoon afloopt omdat hij inderdaad bijvoorbeeld extra gecontroleerd is en meer niet... mjah ging er ook een nachttrein ofzo? kan hij door oponthoud gestrand zijn op een treinstation???
Jeetje wat een rotsituatie Blijf die maatschappij bellen! Uiteindelijk nemen ze op en dan weet je meer. En als hij niet in het vliegtuig zat, toch de familie bellen. Zij kunnen daar dan de politie bellen.
Mmh je kan ook beter niet de politie bellen, maar de marechaussee op schiphol, die doen daar de grensbewaking en kunnen in lijsten kijkenof je vriend ook daadwerkelijk op die vlucht gezeten heeft. Kantoorgebouw Triport 2 Evert van der Beekstraat 101 1118 CN Luchthaven Schiphol Tel. (020) 603 81 11 Brigades en Afdelingen: Brigade Grensbewaking Kantoorgebouw Triport 2 Evert van der Beekstraat 101 1118 CN Luchthaven Schiphol Tel. (020) 603 81 11
Jeetje meid wat een ontzettend vervelende situatie. Heb verder geen tips voor je, maar ik wil je heel veel sterkte toewensen en hopelijk is je man snel weer thuis. Dikke knuffel voor jou.
licht aan het delict. bij inbraak of drugsdelicten mag er geen contact worden opgenomen door verdachte met buitenstaanders. ook de politie en douane mogen niks zeggen minimaal de eerste 24 uur en daarna wordt op verzoek een familielid ingelicht. bij lichte zaken zoals drank achter het stuur, winkeldiefstal mag er max 1 x gebelt worden. bij de douana mag er juist niet gebelt worden omdat ze bijv de geen die op hem wachten kunnen inlichten. mijn partner is aantal jaren geleden opgepakt door de politie (in zijn jeugdjaren) en toen hij niet thuis kwam van zijn werk was ik ook dood ongerust. ziekenhuis alles gebelt en ook politie. op het politiebureau zeiden ze enkel " we mogen niks zeggen" dit was voor mijn genoeg info. hiermee zeggen ze hij zit hier en dat klopte. anders zeggen ze wel nee hier is hij niet. pas een dag later werden we door de politie ingelicht. ik hoop voor je echt dat hij gewoon moe was en ergens ene hotel heeft gepakt ofzo. al zou hij dan we bellen neem ik aan
ik had de douanne vanchtend al gebeld en werd doorverbionen met marschase en heb het uitgelegd en die man zei dat hij niet in het systeem voor kwam, denk dat als hij er wel zat dat hij dan zou zeggen dat hij niks mag zeggen tocjh??