misschien toch een ziekenhuis bellen? In de buurt van schiphol en in de buurt van het vliegveld in suriname?
Gewoon blijven bellen meid. Al is het om de 5 minuten. Jij wilt duidelijkheid en ere krijg je niet door niet te bellen. Ik bedoel is er dan echt geen belletje gaan rinkelen bij zijn familie. Of weten ze meer.
1tje maar ? Zitten er in amsterdam, hoofddorp, en amstelveen wel meerdere. Denk dat het weinig nut heeft, tenzij je ze allemaal af wil bellen. Ik zou idd de marrechausee bellen.
Sapje, hoe laat had je vanmorgen de marechaussee gesproken? Wie weet neemt er nu iemand anders op die wel even goed kijkt voor je...
heb dit nummer gebeld en de man aan de telefoon wil als ik naar het politieburo ga om mijn id te laten , telefonisch via de politie doorgeven of hij wel of niet het land is ingegaan wacht nu op mijn moeder en dan ga ik naar politieburo
Succes! Laat je niet afschepen! Houd maar aan dat hij langer dan 24 uur vermist is, omdat niemand kan bevestigen dat hij op het vliegtuig is gestapt.
Pfffff wat naar zeg. Hopelijk is je man gauw weer terecht. Vreselijk om in deze onzekerheid te moeten zitten! Een knuffel voor jou!
veel sterkte, ik hoop dat je snel antwoord hebt. hoe zijn je kids eronder? en heb je genoeg steun van familie en vrienden in de buurt?