Ken je niemand die op de zelfde vlucht zat als hij?? Is hij alleen naar het vliegveld gegaan in Suriname; niet door familie of bekende gebracht? Kan zijn familie daar niet proberen te bellen met de luchthaven, alles wat jij hier doet. Anders zou ik een foto zetten op marktplaats bij contacten, misschien heeft iemand iets gezien. Ik weet wat het is als je iemand niet bereiken kan en weet dat er iets goed mis is... Je weet gewoon niet wat je moet doen, en wachten is vreselijk, en als de politie dan jou ook nog bijna niet geloofd dan is dat vreselijk. Sterkte.
Wellicht helpt het gebruik van social media, maar weet niet of je man zijn foto op het internet wil hebben? Hopelijk geven ze je meer informatie bij de politie zodat je geruster word...
hoop echt dat je snel antwoord hebt of hij wel of niet op die vlucht zat.. en dat hij snel thuis is..
Er komen hier steeds heftigere verhalen te staan op het forum!! Heel veel sterkte!! Ik hoop dat ik snel goed nieuwe mag lezen
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met mijn vader. Die kwam van een terugvlucht uit L.A. ook niet opdagen, wij stonden maar te wachten op Schiphol. Uiteindelijk heeft de politie ons topen geholpen, wij hadden ook alles al geprobeerd. Mijn vader was gearresteerd omdat hij bij de controle zich aggressief had gedragen (volgens zijn eigen woorden had hij een tikje gegeven en zat vervolgens met moordenaars in een cel). Pas een week later kwam hij thuis. Ik denk echt dat de politie je het beste kan helpen!! Succes!
Is het niet mogelijk dat je vriend in Suriname is aangehouden, in plaats van in Nederland (in het geval dat hij toch iets bij zich had...)? Ik ben zelf meerdere keren in Suriname geweest, en ik weet dat de douane daar echt niet mals is. Je lijf en bagage worden uitgebreid bevoeld, bekeken en onderzocht. Ik zou de familie in Suriname naar Zanderij laten bellen (ik neem aan dat hij vanaf dat vliegveld vertrokken had moeten zijn), en ook naar alle ziekenhuizen in de stad. In Paramaribo zijn dat er niet gek veel. Sterkte, ik hoop dat alles goed met hem is!
Ik ben mijn man ook eens moeten gaan halen uit een Franse cel omdat ze dachten dat zijn paspoort + rijbewijs vervalst waren. Ze hadden mij opgebeld om te vragen of ik kon komen. Ik vreesde al dat er -god-weet-wat- gebeurd was. Ik was zo ongerust en uiteindelijk bleek er gewoon niets aan de hand te zijn. Ik was zo ongerust toen ze belden. Was niet eens in staat om zelf naar daar te rijden en toen ik daar eenmaal was en de agent me vertelde wat het probleem was kon ik het niet geloven. Hebben jullie hem opgesloten en mij naar hier gehaald omdat jullie denken dat zijn pasport vervalst is???? Dus er is eigenlijk niets aan de hand??? ik moest een verklaring afleggen. (wanneer we getrouwd waren, waar we woonden etc.) En toen lieten ze hem vrij. Ik vond het zo zielig voor hem. Hij werd al als een crimineel behandeld gewoon omdat hij 'gekleurd' is. Ik 'hoop' dat het bij jou man ook zoiets is en dat er uiteindelijk geen probleem is. Hou je goed! x
aangezien je helemaal niks gehoord hebt ga ik toch ook die richting op denken.. bedoel neem aan dat jullie gewoon een leuk stel zijn en hij nooit zomaar zonder iets te laten weten zou wegblijven bij zijn gezin? doet me toch ook vermoeden dat hij aangehouden is, zeker omdat je dan de eerste tijd geen contact op mag nemen... laten we hopen ALS het zo is,dat het dan in elk geval in NL is, en niet daar.. maar liever nog dat alles op een misverstand berust, en hij ergens gestrand is ofzo? sterkte ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt zodat je niet meer in die vreselijke onrust zit steeds!
heb het overigens ook een keer gehad dat vriend tot 22u moest werken en dan is hij als het wat uitloopt weleens om 24u thuis maar dat is wel echt de max.. ik moest hem ergens aan herinneren om niet vergeten mee naar huis te nemen dus ik belde hem iets over 22... geen gehoor.. half uur daarna nog een keer.. weer niks... daarna weer tig keer stond hij ineens uit, toen kreeg ik het benauwd! want ik wist hij is zeker niet meer op het werk.. spookte ook van alles door mijn kop tot hij om 1 u snachts zelf belde hij kon nog net zijn foon aanzetten en een sec of 30 bellen (bat was leeg en soms heeft ie geluk dat ie bij aanzetten nog ff kan bellen heel kort) hij was aangehouden en vastgezet :S dus ik in alle staten ivm de reden waarom hij aangehouden was (iets teveel gedronken en op de fiets terug naar huis kwam hij iemand tegen vroeg of hij even mee wilde rijden naar tankstation voor peuken, die zei pak mijn scooter maar even mee hoor.. en hij deed dat dus gewoon op vrijdag avond overal politie, geen helm pfff zo dom!! en werd dus aangehouden) toen zei hij nog snel regel even vervoer bel mijn bazin ofzo even ik was zo boos dat ik zei je loopt maar naar huis eigen schuld.. maar goed dat ging dus om enkele uren, en dat niet kunnen bereiken steeds die voicemail ik vind het vreselijk zou het niet zoiets in die strekking kunnen zijn? dat hij met de auto (weet niet of hij die bij had?) is gaan rijden maar wat gedronken had of iets.. en toen is aangehouden? ik weet het ook niet hoor ik probeer met je mee te denken...
nou ben bij politieburo geweest, ze hebben met de marechase gesproken en het enige wat ik nu weet is dat hij niet in nederland vast zit zeg maar, ze wilde niet zeggen of hij wel nederland is ingegaan alleen dat hij hier niet vast zit. heb familie gebeld in suriname en die gaan er nu ook nog even achter aan, en tot op heden mobiel geen bereik met hem steeds voicemail. het lijkt me echt bijna onwaarschijnlijk dat hij iets zou smokkelen want net wat ik al zei juist hij ziet er al wat uiterlijk vberdacht uit en hij weet heus wel wat voor problemen hij mij en de kinderen zou geven, hij houd echt heel veel van zijn kids en zou ze echt niet kunnen missen en daarbij heeft hij ook een verblijfsverguning kan me dus echt niet voorstellen dat hij dit alles op het spel zou zetten, heb er zo een slecht gevoel bij ben er gewoon ziek van mijn zoontje is nu met mijn moeder mee tot morgen even wat afleding, ben nu alleen thuis met mijn dochtertje. om 20.00 land er nog een vlucht uit surinmae , dat is de eerste vlucht na de vlucht die hij had moeten nemen ik hoop zo dat hij daaar dan op zit maar ik kan er niet bij dat hij niet zou bellen, deze hel kan hij mij en de kids echt niet bewust aandoen