Gadver wat belachelijk dat ze je gewoon niks kunnen vertellen, je bent zijn vrouw en hebt daar toch recht op? Wat zegt zijn familie dan in Suriname?
Vreselijk die onzekerheid. Kan je niet eens rondbellen naar z'n vrienden hier? (of heb je dat al gedaan?) Misschien hebben zij hem gehoord... you never know. Ik leef met je mee... het moet verschrikkelijk voelen niet te weten waar hij is.
Bah, wat een verschrikkelijk verhaal. Ik hoop voor je dat hij op de volgende vlucht zit en dat hij snel weer thuis is. Heel veel sterkte
Jeetje wat een onzekerheid zeg! Ik hoop dat zijn familie in Suriname misschien wat meer informatie los kan krijgen. Heel veel sterkte!
Heftig hoor. Ik hoop dat je snel wat meer weet zodat die onzekerheid in ieder geval weg is. Mijn gevoel zegt dat hij daar vast zit/zat, omdat ze niet gezegd hebben dat hij Nederland in gekomen is. Dat hadden ze dan toch wel gezegd neem ik aan, dan had je in ieder geval aangifte van vermissing kunnen doen vanavond. Maar goed dat zijn speculaties. Hopelijk weet zijn familie je strakjes meer te vertellen. Sterkte voor jou en de kids.
jeetje, heb geen advies, maar wil je even sterkte toewensen en hopen dat je snel iig duidelijkheid hebt en snel je man weer thuis !
Heel veel sterkte!!! Dit lijkt mij echt een hel om te moeten doorstaan. Meid hoop echt dat het allemaal meevalt en een goed eind heeft! Knuffel!
Heel veel sterkte! Ik hoop zo dat hij op de andere vlucht zit! Wel ontzettend belachelijk dat de politie niet wil zeggen of hij in NL is of niet. Je bent potverdorie zijn vrouw! Ik snap dat ze wel voorzichtig met info moeten zijn vanwege omstandigheden, maar dit kunnen ze toch nagaan bij politie en justitie.:x:x
hoi dames ik heb gebeld met de vluchtmaatschapij in suriname airport, hun vertelde mij dat de vlucht van donderdag avond (surinaamse tijd) vanochtend om 08.00 (surinaamse tijd) is vertrokken, ik heb het wel 3 keer gevraagd omdat ik op de internet site van schiphol heb gezien dat zijn vlucht gisteravond is geland dus dat dat dan toch niet kan! maar die dame zei dat hij als het goed is op de volgende vlucht moet zitten, ik snap echt niet hoe het nu in elkaar steekt en het klopt dan ook niet echt maar ik hou me er maar even aan vast dat hij dus op de vlucht zit die om 20.oo tijd aankomt, ook de vluctnummers van die vluchten zijn hetzelfde dus net wat ik al zei ik snap er echt niks meer van maar dit geeft me voor nu wel even wat gemoedsrust en heb nu even en momentje rust in mijn hoofd en dan maar hopen en bidden (ookal ben ik niet gelovig) dat hij toch echt op deze vlucht zit. iedereen bedankt voor de lieve reacties en hoop vurig dat ik dit vanavond kan afsluiten!
oh fijn zeg dus gewoon vertraging, of misschien had je jezelf vergist met gisterenavond of vanavond??
nou ik vind het wel raar... maar nog raarder vind ik dat je man je niet even gebeld heeft dan? Maar verschillende vluchten op verschillende dagen hebben wel vaak hetzelfde vluchtnummer. Dus dan zou de vlucht die gisteravond geland is van nog daarvoor moeten komen. Maar nogmaals ik vind het erg raar hoor dat je man je niet gebeld heeft.
ja is ook raar dat hij niet gebeld heeft juist omdat hij weet dat ik dit weekend moest werken en daarbij als hij wist dat zijn zoontje op hem wachte dus dan bel je toch al helemaal!, mocht hij met die vlucht thuiskomen dan is daar het laatste woord ook nog zeker niet over gesproken het dak vliegt er hier dan echt af kan ik je zeggen, wat een hel!
nee had het echt goed het zou er op neerkomen als dit klopt dat hij 24 uur vertraging heeft gehad, hoe kan je dan niet even bellen dat snap ik echt niet, maargoed ik hoop dat ik hem een flinke uitbrander mag geven want het alternatief is natuurlijk erger als hij er niet op zou zitten