Hoi allemaal! Ik ben 28 jaar, bijna 29 en sinds kort hebben mijn vriend en ik besloten om ervoor te gaan. Sinds maart ben ik gestopt met de pil en afgelopen weekend hebben we veel "geoefend". Het is dus de eerste keer dat we voor het echie gaan! Ik zit er hele dagen aan te denken dus ik ben erg benieuwd naar mijn eerste NOD!
Allereerst welkom op dit forum. Spannend he allemaal. Ik ben net als jij ook 28, bijna 29 en mijn vriend en ik gingen er ook voor 2 maandjes geleden. T was meteen raak Hopen voor jullie dat het ook zo snel gaat. Zo zie je maar weer dat wonderen bestaan Liefs Patricia
Hoi Patroeschka, vooralsnog ben ik positief en ga ik hier eventjes van uit Ik heb geen vergelijkingsmateriaal van mijn moeder, want die kon eigenlijk niet zwanger worden vanwege een weggehaalde eierstok destijds. Gelukkig kwam ik er toch nog
Hoi Terese, Welkom op Zwangerschapspagina. Leuk dat je er bent en spannend nu zo voor het echie hè. Succes meid !! Lotte
Echt leuk dat je het nu voor het echie doet, wij ook sinds kort!! En dat vinden wij heeeel spannend!! Friemeltje
Hoi Therese, Het is harstikke spannend allemaal, ik weet er alles van......ben ook sinds vandaag nieuw (wij gaan ook voor onze eerste) en wens jullie heel veel geluk! Groet, Annerie
Ook wij zijn net begonnen, en het is mega spannend zo. Echt super fijn dat je alles met deze meiden kan delen. Heel veel plezier en succes met klussen!