Ik ben Bo en ik ben 27 jaar. Ik studeer nog deeltijd en ik woon samen met mijn vriend in deventer. We zijn net verhuisd vanuit friesland naar deze leuke stad. Sinds 18 juli zijn we gestopt met de pil. Ineens kan ik aan bijna niks meer anders denken dan aan zwanger worden en alles wat daar omheen is. Dat had ik echt niet gedacht. Het is net alsof je hele wereld daar nu om draait. En dat al binnen 2 weken. Ik hoop dat het snel lukt, maar ik ben realistisch dat het ook meer dan een jaar kan duren. We zullen er in elk geval alles aan doen, Ik zie er naar uit om hier gezellig mee te kletsen en lief en leed te gaan delen. liefs bo
Hey Bo. ja je krijgt idd opeens een "zwangerschapsradar" haha. Maar welkom hier en veel plezier. xxx Kaatje
Hoi allemaal, Ik ben Mariska en 31 jaar. Bo, ik kom ook uit Deventer. Wij zijn in jnuli begonnen met ronde 1. Mijn cyclus is: 33-30-27-24-27. Beetje onregelmatig. Ik heb een zoontje van 14 maanden. Voor die zwangerschap had ik een hele regelmatige cyclus van precies 29dagen elke maand. Ik had gehoopt dat dat nu weer zo was maar helaas. Morgen zit ik op dag 27. Ben benieuwd. Hoop dat ik niet ongesteld word. Ik wens jullie ook allemaal veel succes. Groetjes Mariska
bedankt allemaal Ik ga eerst wat meelezen om alles en iedereen een beetje te leren kennen. Dan weet ik ongeveer( zover mogelijk) wie en waar iedereen mee bezig is.