ik ben thuis nanny, vragen?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Marieken, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik heb even zitten invoeren vor de gein, maar zelfs als je 300.000,- per jaar verdiend krijg je bij 3 kinderen 2 voor 56 uur en 1 voor 90 uur per maand. A 6,00 euro per uur. Nog 790 euro in de maand terug van de belasting dienst..

Allemamagies ik wist dat je lang wat terug kreeg maar zelf bij zo'n salaris.. vind ik eigenlijk wel een beetje belachelijk..

300.000,00 euro per jaar is 25.000 euro bruto per maand!

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    in het schema dat hij voor me had opgezocht stond precies hoeveel procent je per kind terug kreeg bij welk salaris. bij het eerste kind niks, 2de kind 30% en 3de kind 35% geloof ik.
    maar goed, ga niet verder klagen. maar verrek het om straks nog meer taken aan te nemen. ze komen elke week met meer dingen waar ze zelf niet aan toe komen. en wel gek op kijken dat het mij wel lukt terwijl er 3 kids rond rennen. maar goed. gelukkig is het werk verder erg leuk!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja dat snap ik ook wel weer hoor. je hebt het naar je zin en dat is ook erg veel waard.. vind het van zijn kant af alleen wel belachelijk. want zo'n schema is leuk , maar jij weet dus nu wat hun verdienen en als je dat in vult komt er best een leuk teruggave bedrag uit waarschijnlijk.. Maar ach

Plezier in je werk is erg belangrijk en hij heeft er wel gelijk in dat je in de kinderopvang hetzelfde zou verdienen want dan krijg je ook per uur en niet per kind hoor..

ik hoop dat je het nog lang leuk vindt.. bij de kids.

Deel Deze Pagina