Ik wilde graag wat uitzendingen terugkijken, maar kom echt geen wijs uit SBS gemist.. Allemaal door elkaar, en midden in de serie gekapt.. Ineens Engels ertussen... Op YouTube zijn de afleveringen ook niet terug te vinden..
Ja irritant he!! ik vind het ook een super leuke serie en heb ook wat pogingen gedaan op sbs gemist. Wel wat afleveringen kunnen kijken, maar door elkaar en sommige wilden niet laden het is helaas ook niet op dvd uitgebracht dus je kan het ook niet lenen van de bieb o.i.d. Snap uberhaupt niet waarom dat programma altijd zo laat was op tv?? Toch maar een zo'n ding aanschaffen met veel mb waarop je programma's mee kan opnemen. Het terugkijken op sites wordt minder en slechter, waarschijnlijk verdienen ze er te weinig op
Ja hier stoor ik me ook al een tijdje aan. Er begon een tweede serie Tienermoeders uit België maar heb alleen de eerste aflevering terug kunnen kijken. Heel vervelend, vind het zo'n leuk programma..
Nu staat er weer een verdwaalde aflevering van een andere serie van 3 januari.. Wel leuk, maar toch verwarrend
Ja zag het ook staan, het is idd wel leuk, maar leuker is als het op volgorde staat omdat de afleveringen een vervolg op elkaar zijn. Nu zie je steeds een puzzelstukje...hoop eigenlijk dat het op dvd uitgebracht zou worden, maar dat zal wel niet
ik wil het zelfde vragen is iemand er al uit. normaal krijg je met de eerste aflevering te zien wie de meiden zijn. en bij aflevering van 3 jan bevaalt er al een? iemand enig idee al
het lijkt wel een midden aflevering van een andere serie.. benieuwd welke donderdag komt.. een engelse, of vervolg van deze?
heb ook al lopen zoeken, maar tevergeefs.. ik hoopte misschien een gek die het allemaal had opgenomen en dan op mp gezet ofzo..
ik had het op genomen alleen staat er 10 minuten te kort op, ik ben gaan zoeken en kan het ook niet vinden.
Gisternnacht heb ik het maar opgenomen voor de zekerheid, en das maar goed ook, want hij staat (nog) niet bij gemist.. Dat is de Belgische weer die verder gaat.. Zo stom geprogrammeerd :x
Kwam om half 1 vanacht geloof ik.. Zijn toch geen tijden, ik dacht ik neem t op want zal toch wel niet bij gemist komen..
Nee idd, zijn geen tijden! Ik lig dan in bed hoor. Heb sbs6 een bericht gestuurd. Ik zal wel zien. En anders maar niet. Ik heb helaas geen recorder..