Ik ben toch niet de enige die dit raar vindt?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaDeluxe, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik kwam er ook per toeval op zondag een keer terecht en vond het eigenlijk wel leuk, had nooit verwacht dat dit nog zou bestaan maar ben er wel voor! Dat van die korting is inderdaad raar, maar je weet natuurlijk helemaal niet of dat echt te maken heeft met of je gelooft of niet, dat kun je namelijk aan de buitenkant helemaal niet zien. Of ze moeten het je al vragen maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind dat ook hoor. Hun site, hun keuze. Zelf zou ik het anders doen, maar ik vind mensen echt niet ineens belachelijk of hilarisch omdat ze dingen toevallig anders aanpakken dan ik zou doen.

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik kan er alleen maar respect voor hebben fat men dit doet als ze dat belangrijk vinden. Ja, ze zullen er vast wat door mislopen maar juist daarom respect dat ze hiervoor staan. Beetje vreemd om daar zo over te vallen.

4. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Dat lijkt me niet... die mensen weten toch niet dat die site op zondag dicht is, tenslotte mogen die toch niet winkelen online op de zondag :p:p:p;)

5. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er wel respect voor!
    Al zullen ze misschien een dag geld mis lopen, ze durven het wel aan!
    Goed dat het geloof bij hen zo hoog staat!

6. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ik vond het ook best verbazingwekkend. Nooit eerder gezien! Maar ik denk dat 'leven en laten leven' hier wel op z'n plaats is. Ook al denk je er zelf heel anders over. En dat hoef je niet altijd te benadrukken.

Wel hoop ik dat mensen die achter de babypark-denkwijze staan, ook mensen die anders denken 'leven en laten leven'. Maar... dat is weer een andere discussie ;)

7. DDdebje

DDdebje Actief lid

10 feb 2013
    172
    0
    0
    NULL
    Zuidlaren
    Verbazingwekkend. Ik moet toch zeker zelf weten of ik op zondag achter mijn computer zit te neuzen en of iets wil bestellen. Rustdag of niet maar ik vind het behoorlijk ontspannen in mijn joggingbroek op de bank met mijn laptop. Dat je als gelovige niet iets wil uitgeven op zondag moet je zelf weten maar ik vind het te ver gaan dat je een niet gelovige het niet gunt om te surfen op het web.

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ddepje, ik denk dat je van hun best mag surfen op het web hoor. Het idee is alleen 'geen zaken doen (werken) op zondag'. Jij kunt misschien ontspannen in je joggingbroek op de bank willen liggen, maar dat willen zij ook!

En nee, ik vind dat niet raar (al was ik de eerste keer dat ik het zag wel verbaasd, omdat ik dit nog nooit had meegemaakt). Waarom wel op zondag je fysieke winkel sluiten en niet je online-winkel?
    Ik heb er heel veel respect voor dat mensen in deze 24/7 maatschappij het aandurven om gewoon voor hun principes te gaan en niet enkel voor het geld. Dat zouden meer mensen moeten doen: staan voor waar je in gelooft (en dat bedoel ik dan in ruime zin, dus niet enkel het geloof in een god).

9. Ishetzover

Ishetzover Actief lid

19 jul 2011
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn nekharen gaan om diverse redenen recht overeind staan in die winkel door de overduidelijke geloofsovertuiging. Ik ga er gewoon niet meer heen, ook niet op zondag naar de webshop ;).

10. DDdebje

DDdebje Actief lid

10 feb 2013
    172
    0
    0
    NULL
    Zuidlaren
    Als ik iets op zondag bestel op een webshop hoeft er niemand voor te werken hoor. Die bestelling blijft gewoon staan tot maandag. Dus kunnen ze net als ik gewoon op de bank in hun joggingbroek liggen luieren

11. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wat een vermoeiende. discussie hier. Prima hoor als jullie dan naar een andere winkel gaan. Laat deze mensen zelf weten hoe ze hun werk doen en wanneer. Blijkbaar loont het goed genoeg voor ze. Jouw eigen beslissing dat je dan maar ergens anders besteld.

12. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Wij zijn absoluut niet gelovig... Maar hebben wel €600 korting gekregen op een order van €4300 + een cadeaubon van €150

Deel Deze Pagina