Ik kwam er ook per toeval op zondag een keer terecht en vond het eigenlijk wel leuk, had nooit verwacht dat dit nog zou bestaan maar ben er wel voor! Dat van die korting is inderdaad raar, maar je weet natuurlijk helemaal niet of dat echt te maken heeft met of je gelooft of niet, dat kun je namelijk aan de buitenkant helemaal niet zien. Of ze moeten het je al vragen maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Ik vind dat ook hoor. Hun site, hun keuze. Zelf zou ik het anders doen, maar ik vind mensen echt niet ineens belachelijk of hilarisch omdat ze dingen toevallig anders aanpakken dan ik zou doen.
Ik kan er alleen maar respect voor hebben fat men dit doet als ze dat belangrijk vinden. Ja, ze zullen er vast wat door mislopen maar juist daarom respect dat ze hiervoor staan. Beetje vreemd om daar zo over te vallen.
Dat lijkt me niet... die mensen weten toch niet dat die site op zondag dicht is, tenslotte mogen die toch niet winkelen online op de zondag
Ik heb er wel respect voor! Al zullen ze misschien een dag geld mis lopen, ze durven het wel aan! Goed dat het geloof bij hen zo hoog staat!
Ik vond het ook best verbazingwekkend. Nooit eerder gezien! Maar ik denk dat 'leven en laten leven' hier wel op z'n plaats is. Ook al denk je er zelf heel anders over. En dat hoef je niet altijd te benadrukken. Wel hoop ik dat mensen die achter de babypark-denkwijze staan, ook mensen die anders denken 'leven en laten leven'. Maar... dat is weer een andere discussie
Verbazingwekkend. Ik moet toch zeker zelf weten of ik op zondag achter mijn computer zit te neuzen en of iets wil bestellen. Rustdag of niet maar ik vind het behoorlijk ontspannen in mijn joggingbroek op de bank met mijn laptop. Dat je als gelovige niet iets wil uitgeven op zondag moet je zelf weten maar ik vind het te ver gaan dat je een niet gelovige het niet gunt om te surfen op het web.
Ddepje, ik denk dat je van hun best mag surfen op het web hoor. Het idee is alleen 'geen zaken doen (werken) op zondag'. Jij kunt misschien ontspannen in je joggingbroek op de bank willen liggen, maar dat willen zij ook! En nee, ik vind dat niet raar (al was ik de eerste keer dat ik het zag wel verbaasd, omdat ik dit nog nooit had meegemaakt). Waarom wel op zondag je fysieke winkel sluiten en niet je online-winkel? Ik heb er heel veel respect voor dat mensen in deze 24/7 maatschappij het aandurven om gewoon voor hun principes te gaan en niet enkel voor het geld. Dat zouden meer mensen moeten doen: staan voor waar je in gelooft (en dat bedoel ik dan in ruime zin, dus niet enkel het geloof in een god).
Mijn nekharen gaan om diverse redenen recht overeind staan in die winkel door de overduidelijke geloofsovertuiging. Ik ga er gewoon niet meer heen, ook niet op zondag naar de webshop .
Als ik iets op zondag bestel op een webshop hoeft er niemand voor te werken hoor. Die bestelling blijft gewoon staan tot maandag. Dus kunnen ze net als ik gewoon op de bank in hun joggingbroek liggen luieren
Wat een vermoeiende. discussie hier. Prima hoor als jullie dan naar een andere winkel gaan. Laat deze mensen zelf weten hoe ze hun werk doen en wanneer. Blijkbaar loont het goed genoeg voor ze. Jouw eigen beslissing dat je dan maar ergens anders besteld.
Wij zijn absoluut niet gelovig... Maar hebben wel 600 korting gekregen op een order van 4300 + een cadeaubon van 150