Help. Bij onze dochter is het meteen volle bak aan de surprises op school, en nu moet er dus geknutseld worden. Wat maak je voor een 5 jarige jongen? Ik wou gewoon een sinterklaasgezicht maken op een lege doos, baard van watten enzo(kan dochtertje goed doen). Maar ineens wil mijn man zich ermee bemoeien en die vindt het te simpel. Zijn er nog andere ideeën? Hij is gek op cars, maar zo'n auto maken vergt iets meer dan ik nu nog kan doen. ( ik zie dat namelijk alleen gebeuren van papiermache??) Dus: helppppp
Een auto is op zich makkelijk te maken Je knipt wielen,spiegels enz gewoon uit van Karton En dat kan je ook makkelijk doen van een doos Dan kan je de deksel ook voor gebruiken om t in te knippen om stoeltjes te maken Of je googled ff op suprise knutselen Ik had vorig jaar een legohoofd gemaakt Super leuk geworden en nu moet ik nog bedenken Wat en zoveel tijd heb ik niet meer hahaha Nou sterkte ermee komt vast goed
Voor een vijfjarig kind een surprise???? Dat deden wij pas toen we niet meer geloofden. Die kinderen hebben toch zat aan cadeautjes???
Sorry ik reageer niet op je vraag.. Google bij afbeeldingen surprise dan vind je vast een leuk idee? Trein is ook altijd leuk om te maken...
Wij moesten ook een surprise maken voor onze zoontjes op school Ik heb deze gemaakt: Knutselwerkje Krokodil verrassing van knutselidee.nl