oh wat voel ik me afschuwelijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wendyvl79, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendyvl79

Wendyvl79 Lid

11 nov 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal..
    ik ben wendy 34 jaar en (heeel onverwachts want wist niet beter of ik kon geen kinderen meer krijgen) zwanger van mijn 2e kindje.
    Morgen heb ik mijn 20 weken echo en mijn hemel wat ben ik angstig en zenuwachtig.. voel me echt zo rot.. ik herken dit niet van mijn zoon... (is inmiddels 10 jaar geleden) .. ik haal me de raarste dingen in mijn hoofd.. ook omdat ik natuurlijk al iets ouder ben, ga ik toch denken, zou alles wel goed zijn, heeft het geen afwijkingen en dan? oh vind het echt heel erg, kan er gewoon niet van genieten.

Is dit herkenbaar voor jullie?

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik ben 36 en zwanger van mn 3e

Na de 12 weken echo niet heel druk gemaakt om de 20 weken echo. Wel het drukste van de 3 x ;)
    En als er iets zou zijn...dan zouden we het wel weer zien.

Lekker slapen en komt vast goed! Succes morgen

3. Wendyvl79

Wendyvl79 Lid

11 nov 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel.. ik hoop dat ik een beetje kan slapen pff

ook vraag ik me nu af of het verstandig was om de nekplooimeting niet te doen .. rothormonen trouwens :D haha

4. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onzekerheid en hormonen is een hele vervelende combi! Maar op zich wel logisch, want je wil immers het beste voor je kindje en dus ook een goede gezondheid! Spanning voor de echo is heel normaal en denk voor de meeste hier heel herkenbaar :) ik heb zelfs na de echo's (waar alles goed bleek te zijn) nog momenten dat ik me ineens zorgen ga maken.. Ze kunnen er immers niet alles op zien, dus garanties krijg je niet ;)

Hopelijk heb je een beetje geslapen en heb je straks een mooie 20wk echo!! Probeer er van te genieten :D Succes!!

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Heel veel succes vandaag!En hopelijk kan je ook genieten als je je kleintje ziet :)

6. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heel herkenbaar! Ik ben zelf 29, dus aan leeftijd zal t niet liggen hoor! Wij waren ook super zenuwachtig, want je wilt gewoon dat alles goed is met je kleine...ook al ben je 34, het is en blijft super spannend.

Ik hoop dat alles goed is en dat jullie een prachtige echo zullen hebben....

Succes straks!

7. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Succes en houd ons op de hoogte!

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik denk dat leeftijd niet alles zegt hoor. Mijn schoonzus heeft op haar 40e een kerngezonde zoon op de wereld gezet.
    M'n tante op haar 46e trouwens (zwangerschap was een verrassing)

Ik had trouwens met 17 weken een pretecho laten doen omdat ik ook zo zenuwachtig was.

Heel veel succes vandaag! Het zit vast goed ;)

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @wendy ik ben ook niet piep meer maar was niet de reden waarom ik dodelijk zenuwachtig was, dat was een eerdere ervaring bij de termijn echo weliswaar, maar toch

Tja je beseft je misschien ook goed dat die 20 weken echo niet voor de lol is of enkel voor de geslachtsbepaling zoals sommigen lijken te denken.

Ik hoop dat je met een stempel goedgekeurd naar huis gaat, bedenk je dat wel he dat dat is waar je de meeste kans op hebt :)

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Mijn moeder was 40 toen ze haar laatste kind kreeg en die is kerngezond geboren (hij is nu 13 jaar oud en een lekkere puber).

Probeer te genieten, hoogstwaarschijnlijk is alles gewoon goed :)

11. Wendyvl79

Wendyvl79 Lid

11 nov 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad zorgen om niks.. na een zeer uitgebreide echo van ruim 50 minuten was alles perfect in orde!!! we zijn zo blij!!!

echt mooi!!!

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wat een goed nieuws!!!! Nu lekker genieten :)

13. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Fijn voor je,en nu lekker gaan genieten hoor!

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    heerlijk! gefeliciteerd!!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2