Goedemorgen dames, Morgen zit ik op 10 of 11 dpo (mijn ei kwam volgens mij laat op de avond) en wilde ik misschien een testje wagen. Nou vraag ik me af welke test ik het beste kan gebruiken. Ik heb hele goede verhalen gelezen over de kruidvat testen, maar de nieuwe predictor early schijnt tegenwoordig ook erg goed te zijn. (Ik heb ze allebei in huis ) Wat zijn jullie ervaringen, welke raden jullie aan? Groetjes, Adje
Ze schijnen beiden ong. net zo gevoelig te zijn. Ik heb alleen wel es op de kruidvat testen een streepje gehad die achteraf niks betekende.. end at heb ik op de nieuwe early nog nooit gehad..... Spannend! Laat je t weten?? Kijk graag mee
Waarbij ik op 12dpo en tuurstreep had op de kv. Had ik een duidelijke lijn op de predictor. En die laatste was met middagurine. Ik ben fan van de predictor early. Vind zoiezo dat de kv tegenwoordig slecht presteert.
Bedankt dames! Dan ga ik voor de predictor morgen. Als hij wit is, ga ik me toch alvast mentaal voorbereiden op mij ongi. En anders doe ik een vreugdedansje hihi Ik laat het wel even weten, Jaleisha
Ik vond de predictor early echt een waardeloze test. Heel minuscuul licht streepje terwijl ik met dezelfde urine op een clearblue plustest wel een duidelijker plusje zag. De kruidvat testen vond ik persoonlijk ook niet zo prettig. Reageerde bij mij positief op m'n naderende eisprong. Daarna niet meer gekocht. Ik had de beste resultaten met de clearblue (plus)testen en die van de action. Die gaven beide geen valse streepjes.
Vanaf nu ben ik ook groot fan van predictor early!!! Hij is duidelijk positief! Lijntje kan nog duidelijker, maar ik zie hem goed genoeg. Daarna toch ook maar even de kruidvat test gedaan, die is een stuk vager, maar ook daar zie ik wat! Yihaaa! Nou maar hopen dat de lijntjes gaan oplopen
Gefeliciteerd.. Ik vind beide duidelijk hoor! Nu hopen dat het lekker blijft zitten de komende 8 maanden
Idd, duidelijk verschil wel...!! Maar goed.. ook duidelijk verschil in prijs hihih... Hier ook nogmaals gefeliciteerd
Bedankt, dames!!! Heb net nog 2 predictors besteld en wil zondag en op mijn nod dinsdag nog een test doen om te kijken of ze oplopen en dan kan ik daarna geloof ik wel de gyn bellen