Een nacht doorslapen! Dochter slaapt nooit echt nooit echt nooit door. Komt soms nog 4-5 keer per nacht. En natuurlijk wisselen zij en haar broertje ( heeft nog 2 nachtvoedingen, compleet normaal, helemaal prima) dit af. Sliep de jaren voorafgaand aan haar zwangerschap ook echt al slecht. Dus nu een jaar of 6-7 onderbroken nachten. En met die kut Corona wat in m’n hoofd begint te gaan zitten...
- Rust, laatste tijd zoveel gedoe met mn gezondheid wil gewoon weer rust en weer gewoon goed zijn, gezond hoeft niet perse als er maar antwoorden komen en ik gewoon weer rust heb en verder kan. Eindelijk eens starten met IUI en ook weer lekker het afvallen kan doorpakken
You require an upvote. Zelfde laken en pak hier. Ging ff beter maar is weer bagger als van ouds. Niet naar school kunnen/mogen waar ze enorm naar uit keek is ook best onpractisch. Papa/mama hebben er de fut niet voor, en qua energie valt er niet op te boksen tegen 28 kleuters. Hopelijk binnenkort dat ze dr hart op kan halen alhoewel de eerste berichten alweer niet positief zijn.
Had ik ook altijd, maar heb sinds afgelopen herfst een wakeup light en ben daar zo blij mee! Word veel ontspannender wakker, en ben minder traag met opstarten 's ochtends.
Met stipt op 1: ZON en warme temperaturen Een behandeling bij mijn BSR behandelaar 20 kilo minder aan mijn lijf
Een dagje zonder pijn. Een winter vol sneeuw en ijs zodat we kunnen sleeën maar ook hele tochten kunnen schaatsen. Vakantie met mijn gezin. Zon, zee, strand, zwembad, hoop dingen bekijken, wandelen en genieten van de natuur, struinen over plaatselijke marktjes etc. Met vrienden ergens gaan borrelen, spontaan besluiten om uit eten te gaan. Daarna spontaan besluiten om nog ergens een drankje te doen, en voor je het weet sta je tot 4 uur 's nachts te dansen. Kortom, gewoon weer het normale, spontane leven.
Me time! Tijd zonder werk of kids of man Alleen als ik douche en plas ben ik alleen mijn eigen ochtendje Manlief werkt al sinds maart thuis
Het eerste lachje van mijn mini. Ontzettend simpel dus. Blijkbaar ben ik verder ondanks corona aardig tevreden.
Het normale leven! Ik mis de structuur. Ik vind het echt lastig in m’n eentje met 2 kinderen die schoolwerk moeten doen, en daarnaast heb ik ook nog andere taken die doorgaan. Enige voordeel is momenteel dat m’n kinderen wat vaker bij hun vader slapen om het te verdelen.
Wauw. Lijkt me nu een lastige situatie. Maar iets in je bericht geeft me het gevoel dat je een super stoere mama bent. Dus dit gaat goedkomen! Knuffel!
Ik ben toe aan een bak koffie!! en nu denken jullie sta op en pak het, dat kan maar ik zal specifieker zijn: ik wil het proeven! Sinds 11 december mijn smaak kwijt dankzij een “virus” en het komt maar niet terug. Ben echt een koffieverslaafde dus dit is wel afkicken dat ik het niet proef
Ik ben zo toe aan een zomers festival! Drankje in de hand, zonnetje dat schijnt, heerlijke muziek, dansen... Daar genoot ik echt zo intens van! Sowieso ben ik wel toe aan een feestje. Begin 2020 nog naar een aantal grote hardstyle feesten geweest. En wezen carnavallen Man.... wat was dat fijn!
Een fijne relatie. Ik mis een man in m'n leven. Een maatje waarmee ik kan knuffelen, kletsen, lachen, huilen, praten, gek doen...
Ik ben toe aan het even alleen zijn (evt met een dochter die ligt te slapen). Liever nog een bad waar ik gewoon even alleen, zonder onderbreking, in zou kunnen liggen. Ik ben er aan toe om te horen dat ik de juiste keuzes maak. Dat de koers en de energie die ik erin stop de juiste kant op is. Ik heb twee kinderen die zich niet ontwikkelen volgens de norm. En ik doe heel erg mijn best om het juiste voor hun te doen. Maar het zou gewoon ook fijn zijn om daar feedback op te krijgen. Het liefste positieve. Maar negatief zou ik ook waardevol vinden als hun dat echt zou helpen.