Zoals de titel luid Ik ben vandaag gelukkig omdat... Ik voor mijn vriend een baan heb kunnen regelen na een jaar te hebben gezocht voor hem. Vandaag heb ik van mijn vriend gehoord dat hij meer salaris gaat verdienen dan ik had verwacht
Omdat mijn man niet naar school in eindhoven moet waardoor hij bijna 12 uur van huis weg is dan. Vandaag moet hij werke en is dan om half 4 thuis
mijn oudste zoon van pas 4 jr een tekening voor me had gemaakt en daarbij zei: Kijk mama voor jou! gefeliciteerd mama (hihi ik ben niet jarig) Erg lief! eerste keer dat hij voor mij een tekening gemaakt had, ik was aan het douchen en hij had zelf alles gepakt.
Mijn man me meeneemt naar het concert van Barba Streisand! Een droom waarvan ik dacht dat die nooit werkelijkheid zou kunnen worden! En toen ik van ontroering hierom moest huilen, mijn oudste mee ging huilen en mijn jongste mij een papieren zakdoekje bracht en een knuffel!!! Voel me verschrikkelijk gezegend!
Omdat ons meisje heerlijk ligt te slapen en ik met de twee jongens gezellig op de bank boekjes aan het lezen ben... Heerlijk genieten!
Omdat ik mijn zoontje zo'n geweldig leuke peuter vind! Veel leuker dan de babytijd dit... Het is zo gezellig met hem
Ik ben vandaag gelukkig, omdat.. mijn kleine meid uit zichzelf begon te brabbelen en te lachen naar mij. Mijn hele dag was weer goed
omdat ik vandaag een punctie voor IVF heb gehad en in alle 7 follikels een eicel zat en de punctie weinig pijn deed!