Meiden, ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD.. Deze doos kon het niet laten en heeft een clearblue test ertegen aan gegooid Nu leek ik eerst een vaag streepje te zien (net zo dik als de horizontale lijn...Maar niet duidelijk genoeg om op de foto te zetten. Ik ging douchen en erna zag de test er zo uit? Ik neem niet aan dat dit een zwangerschapsstreep is.... Willen jullie evn met me meekijken in mijn album? Wie herkent dit? Ik kan op de site van claerblue hier niets over vinden. Liefs!
Ik gebruik deze testen ook altijd. Die dikke horizontale lijn betekend niet zwanger, maar er staat bij jou ook nog een verticale lijn. Ik zou zeggen je bent zwanger! Maar als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een test doen.
ik had ook zo'n dun streepje, maar was niet zwanger. er staan 2 foto's in mijn album. als je klikt op de foto dan kan je het zien. liefs san.
ja San dat ziet er net zo uit... Ik kan niets vinden over indrogingsstreepjes op het net.. Ook niet op de site van Clearblue Als meerdere mensen zo'n streepje hebben dan moeten ze daar toch eigenlijk wat info over geven vind ik...
Hoop het ook maar ga er niet vanuit.. vind het een te raar streepje Was (ben) gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen... Dank voor de duimen! Liefs, paula
Ik had ook zo'n streepje en was ook niet zwanger . Die dunne streepjes zijn volgens mij toch soort van indrogingslijntjes! Als je hier op de site naar CB-tests in albums kijkt, zijn de positieve soms wel vaag, maar altijd net zo breed als de verticale streep! Succes!
hey hey, heb die test zelf nog niet gebruikt, maar geeft die ook niet aan dat je na 10 minuten niet meer mag aflezen?! Ik heb van een aantal dames hier toch ook al gehoord dat testen nadien niet meer betrouwbaar zijn! Zou mij er niet op vastpinnen en je NOD afwachten! Hoop dat je dan een duidelijke positieve test in handen hebt!
ja, daar heb je gelijk in, maar bij mij kwam het gelijk te voorschijn, het streepje. en ik heb er al een stuk of 4 die er zo uit zien. groetjes honey
hoh, dat had ik niet helemaal door uit je verhaal... afwachten hé Maar is super vervelend als een zwangerschapstest geen uitsluitsel kan geven hé! Succes!
Ik zou er ook niet op rekenen om teleurstelling te voorkomen. Er staat ook op hoelang je na de test mag aflezen als de tijd voorbij is is het niet meer betrouwbaar. Ik duim voor je dat je wel zwanger bent natuurlijk. gr vruchtje
Ik heb ook zulke clear blue testen gehad en van de kruidvat..was toch echt negatief ook al had ik meerdere van zulke testen achter elkaar gehad.. 1 ding is wel grappig..de maand erna was ik zwanger!
Ik heb ook zulke clear blue testen gehad en van de kruidvat..was toch echt negatief ook al had ik meerdere van zulke testen achter elkaar gehad.. 1 ding is wel grappig..de maand erna was ik zwanger!
He blondie, Heb even wat voor je opgezocht weet niet of je dit al gelezen had? Er staat een + in het Uitslagvenster maar die is veel lichter dan het streepje in het Eindvenster. Wat betekent dit? Het resultaat luidt Zwanger wanneer je binnen 10 minuten een duidelijk streepje in het Eindvenster en een duidelijk plusteken (+) in het Uitslagvenster ziet. Het plusteken (+) kan bijna of helemaal lichter zijn dan het streepje in het Eindvenster. Om enige twijfel uit te sluiten, raden we je aan om over 3 dagen nog een Clearblue-test uit te voeren. Bij een normale zwangerschap verdubbelt het hCG elke 2 à 4 dagen, dus zal het plusteken (+) donkerder (deels of geheel) zijn wanneer je de test opnieuw uitvoert. De onderstaande resultaten hebben de uitkomst Zwanger. dus aan de tekst te lezen ben je waarschijnlijk toch zwanger! Misschien na 2 of 3 dagen toch nog eens proberen? Maar goed zal ik je heel voorzichtig feliciteren? Liefs Annika