Zijn jullie ook zo vrolijk? Goh wat ben ik vrolijk zeg en ik zou niet eens weten waarom hihi! Maar ik wou jullie dit heerlijke aloude lied niet onthouden, WORD VROLIJK MET MIJ! YouTube - herman van veen ik ben vandaag zo vrolijk clip & lyrics
Ja die blijft leuk he??!! Zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
Ja maar jij hebt een binnenpretje dat telt niet Ik heb geen binnenpretje Moet mijn ei zelfs nog krijgen dus
hier nog 1 die t niet meer uit dr hoofd krijgt nu ik had t gister echt heeeeeel erg! mijn vriend zei wat ben jij eng vrolijk..haha weet ook niet eens waarom
Jaaah.... dat liedje is leuk! Ben ook helemaal gek van Alfred. (zie avatar, hihi) Zit nu meteen weer dat liedje in mn kop...
Nou, ik was niet ongelukkig, maar ook niet zo vrolijk vandaag. Maar nu zit ik hier met een smile tot achter mijn oren naar het liedje te luisteren. *wiebelt ondertussen verder achter de laptop*
Jaaaa ik is ook vrolijk hihi.. !!!!!! nu ik dit liedje hoor nog vrolijker voor zover dat mogelijk is haha.. Vind Alfred J. Kwak onwijs irritant, vreselijk (sorry voor de liefhebbers, niet persoonlijk) maar van dit liedje moet je wel vrolijk worden haha
Jeeej mijn doel is gehaald! Ik wou graag dat mensen die niet zo vrolijk waren ook vrolijk werden en zie hier, Nijntje is blij
YouTube - Hchicha Mahna yal mahna Wilde ik jullie ook niet onthouden (vage titel overigens!) Haaaaaaaahahahahhaa ik lig HELEMAAL dubbel hihihi
Vandaag ben ik veel vrolijker dan gisteren want... ik heb morgen een dagje verlof!!! Joepie! Ik zal thuis naar je nieuwe link moeten luisteren, want ik heb een nieuwe pc op't werk maar ik heb geen boxen... Ook weer slim! Maar ach, ik heb nog iets om naar uit te kijken! edit: de beelden zijn al geweldig!!! Zit hier weer met een smile en tranen in mijn ogen!