ja bij de makro wordt je hebberig hahah, maar idd wel goed op de prijzen letten ze zijn niet overal goedkoop mee. sligro is goed voor horeca, pers vind ik de hanos ook super, vooral de pateserie afdeling, en de kaas, vis, groente en vlees, daar kan ik heerlijk shoppen. jammieeeeeeeeeeeee
Veel plezier hoor! Ik werk bij de makro, en weet dat je "officieel" een zogenaamde gedistilleerde pas nog hebt om drank te kunnen kopen.... Er is geen mens die daarom vraagt hoor. En tegenwoordig zijn bijna alle passen gedestilleerd! Gewoon inladen wat je wil hebben dus!
Leuk! Ik ga vanavond of morgen ook even heen. Ze hebben super leuke speelgoedkisten van Nijntje. De Buuf vind hem geweldig en laat zij nu bijna uitgerekent zijn! Heb ik gelijk een leuke verpakking voor het 10 dagen pakket. Verkijk je alleen niet op de ex btw prijzen. Soms ben je echt duurder uit. Wij hoeven ons trouwens nooit te legitimeren maar wij kunnen via de horecaingang ivm een horecapas. Heel veel plezier in iedergeval!!!
denk dat je dat sowieso beter kan doen. ik kom veel bij de makro heb een eigen pas (ook van de sligro en kreko) maar in dld is de drank echt goedkoper.
Nou, geweest. Alles is gelukt! 360 euro lichter, maar dan hebben we ook wat! We hebben wel afgesproken dat we nooooooit meer naar de Makro gaan.
Hahahhaa fijn dat het zo leuk was en alsvast/nog gefeliciteerd! Ik ben vandaag ook vrolijk want mijn nieuwe schatjes (geweldige pumps van pinup couture) zijn vandaag binnengekomen en ze lopen heerlijk!
Dankje Manuela. Vriendlief is maandag jarig en ik was 21dec jarig, we vieren het zaterdag samen voor de vriendjes en vriendinnetjes En zondag zijn verjaardag voor familie dus druk weekendje. Die pumps klinken heel cool!
Leuk joh, hoop gezelligheid dus voor de boeg! Ja die pumps zijn echt fantastisch.. zal even kijken of het lukt een plaatje ervan te posten...
WAAAAUUUUWWWWWWW helaas ben ik zelf al 1.88, anders had ik zeer zeker een paar aangeschaft. Ze zijn echt uber uber uber mooi!
Essenhout , ik zocht net je topic! maarre leuk dat het zo geslaagd was!!! hihihihi NOOIT weer naar de macro..... ja geld uitgeven is daar wel gemakkelijk he! He veel plezier met jullie verjaardagen!!!!!!!!!!!!!! Manuela , wat mooi!!!! krijg een beetje een vakantie gevoel bij die print! maar oefen je daar ook mee met lopen? ik bedoel , ik zou daar echt mee moeten oefenen denk ik hoor! maar nu vooral met mn dikke buik zou ik nooit op zulke hoge hakken lopen , maar vind het altijd wel heel elegant en mooi staan!! vele plezier met je nieuwe pumps!
Haha nee echt nooit weer. We wouden nog veel meer meenemen maar ik had zoiets van wegwezen hier. Er liepen mensen langs toen mijn vriend even boven was en die zeiden; Zo die heeft dorst. (4 kratten bier onderop de kar) Ik schaamde me dood en voelde me ronduit asociaal. Ga er echt niet meer naar toe haha.
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat kan jouw dat schelen joh!!! enne ja dan heb je maar dorst toch!??? ik vind het altijd erg gezellig staan als iemand zoveel drank inslaat klinkt wat raar misschien..... maar ik was er voor mn zwangerschap ook niet vies van hoor! niet dat ik me elke dag klemzoop... maar een wijntje op zn tijd... heerlijk! en dat mis ik nu ook echt!
Nouja, ik zuip me ook niet klem Maar er komen 55 mensen zaterdag... Dus aardig wat drank nodig Verder lust ik ook wel een drankje op zijn tijd, maar geeen wijn of bier, BAAAH! Ik ben van de cocktails en sterke dranken, helaas.
hahaha de cocktails sla ik dan over , als je het goed vind bier drink ik ook niet, rode wijn wel. en een mixje met sterke drank dronk ik wel veel..... maar dat ging erin als ranja.... en zodra ik dan opstond... tja... ik hou het bij mn rode wijntje! gezellig 55 mensen!!!!! leuk hoor! nee idd dan heb je wel wat nodig!