Ik ben vandaag zo vrolijk...

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Mixjes gaan er hier ook in als ranja. Gelukkig heb ik het verstand te stoppen met drinken als ik me aangeschoten voel. Ik ga dan gewoon weer nuchter naar huis. :p

Ja, wordt nog een hele klus. Hele vloer hier afdekken met plakplastic. We hebben vloerbedekking en met een beetje pech zitten we hier nog wel even. :p Ik wil het vloerbedekking wel graag goed houden.

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik voelde juist nooit wat met mixjes.. totdat ik idd ging staan ofzo. Dan draaide er wel eens wat :)
    maar die drink ik al jaren niet meer hoor.

oow ja dat is idd wel verstandig om de vloer dan af te dekken!
    nou zo te horen wordt dat erg gezellig!!!!

3. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Daar ga ik wel van uit.
    Als het niet gezellig is, dan schop ik iedereen er uit en ga ik slapen. :D:D

Ben alleen wel bang dat de politie aan de deur komt.
    Onder ons woont de ex van mn vriend :) En mevrouw zeurt nogal om lawaai van ons (wij zijn er bijna nooit), terwijl er zelf bij haar 4 a 5 x in de week een andere vent over de vloer komt en dan weet je het wel. Dus denk dat ze enorm gaat klagen. Hebben 3 weken terug al bij iedereen een brief in de bus gedaan, dus ze weet ervan af. Expres, kan ze lekker zorgen dat ze avond/nachtdienst heeft. :p

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik ben heeeeel blij dat ik misschien stage mag gaan lopen op een crisisopvang. Mede doordat ik zelf ook uit huis ben geplaatst vroeger en dit mijn droom was om andere kindjes te helpen uit hun situatie. En laat het nou ook nog dezelfde stichting zijn. Hiervoor ben ik SPH gaan studeren!

Deel Deze Pagina