Ik ben vandaag zo vrolijk...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hey,
    Nooit gedacht dat ik blij zou kunnen zijn als ik ongesteld wordt, maar vandaag ben ik het dus wel.
    Overmorgen kan ik starten met de Clomid, en dan kan deze cyclus de eerste IUI gebeuren.
    Ik ben door het dolle heen, zo gelukkig dat we eindelijk eens een "serieuze" kans krijgen om zwanger te worden!

Weet er iemand of je Clomid best 's morgens of 's avonds inneemt of maakt dat geen verschil?

Groetjes

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Neem het savonds, dan zijn de bijwerkingen snachts als je slaapt :D

Succes!

3. Niet meer actief

Oeps... Bijwerkingen?

Welke dan?

4. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hoi EllenVL,

Ik had dat ook. Aan de ene kant baalde ik dat ik ongi werd, omdat je dan niet zw bent, maar aan de andere kant weet je dat je gaat beginnen om het goed aan te pakken.

Ik start ook met mijn eerste i.u.i. Ben maandag voor echo geweest maar toen waren de eitjes nog niet groot genoeg. Morgen weer heen voor controle en dan hopefully na het weekend de i.u.i. Wel spannend allemaal he!

Liefs Hope..

5. Niet meer actief

Ja, is idd spannend allemaal.
    Gebeurt het bij jou in eigen cyclus, of moet jij ook Clomid nemen?

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    ps; ik neem de clomid ´s morgens. De bijwerkingen die ik heb zijn ´s nachts mijn bed uitdrijven, heel af en toe heb ik overdag ook last van een hittegolf:) Verder ben ik emotioneel.
    Maar dat hebben we ervoor over.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heel veel succes meid! Hoop dat je geen last hebt van de clomid. Ik nam ze altijd na het ontbijt. Hoop dat je snel zwanger bent!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  9. Niet meer actief

Bedankt, nu weet ik weer wat meer.

10. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Gefeliciteerd Natsja met je zwangerschap. Hoeveel i.u.i behandelingen heb jij gehad?

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ben bij de 4de zwanger geworden.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes meid
    hopelijk heb je niet te veel last van de clomid en raak je snel zwanger
    toi toi toi ;)

bijwerkingen clomid die ik had:
    stemmingswisselingen, warmte aanvallen en moe
    maar op zich vond ik het wel meevallen

13. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik heb deze maand voor het eerst clomid gebruikt. Ik had last van warmte aanvallen, over et algemeen alleen `s nachts en ik was vreselijk moe, ik kon soms echt m`n ogen amper open houden.

Ik heb morgen m`n derde iui, dit is de eerste met clomid

14. EllenVL hartstikke fijn! ik hoop dat je snel zwanger word met de IUI behandeling!

15. Niet meer actief

Hey Renate, veel succes morgen, ik zal zeker voor je duimen!

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo Ellen,

Veel succes deze maand. Hopelijk blijven de bijwerkingen je bespaard... Ik heb 5 maanden Clomid geslikt. De eerste maand had ik nauwelijks bijwerkingen. Daarna werd het wel steeds iets meer op de een of andere manier, vooral mijn stemmingswisselingen en het zwemmen in bed ook. Maar het is de moeite waard als het iets oplevert he! Succes dus :)

17. Niet meer actief

SRB, ik zie dat het spannende dagen voor jou zijn, ik duim alvast!

18. Niet meer actief

Ik had eigenlijk nog een vraagje.
    Ik heb met men gyn gebeld, en ik heb op dag 13 een echo om te kijken of er eitjes rijpen, maar ik vind dit precies laat.
    Wat denken jullie? Zijn er nog die pas zo laat een controle krijgen?

19. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Dat scheelt bij mij per maand. Toen ik het nog zonder medicijnen deed, sprong mijn eitje meestal pas rond dag 21. Met Clomid verplaatste het naar dag 17, en nu met Gonal de eerste keer naar 14 en de tweede keer naar 15.

Overigens is het wel bijzonder dat mijn eisprong met Clomid naar voren kwam, volgens mijn arts is het meestal juist later door de Clomid. Maak je geen zorgen, het is vast juist precies goed! En uit ervaring kan ik zeggen dat het ook echt heel naar is als je te vroeg bent. Dan zit je daar, met die nare echostaaf, en is je fm pas 9 mm of zo... Dan moet je vaak nog 2 keer.

Sterkte!

20. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    dat had ik dus....vandaag voor de 2e fm geweest. Afgelopen dinsdag op dag 10 de eerste.
    Maar wederom waren ze vandaag nog te klein, ik moet maandag weer. Wat mij betreft mogen ze de volgende keer op dag 13 beginnen. Maar aan de andere kant wil je ook niet dat ze mis grijpen.

Deel Deze Pagina