hallo allemaal, ik ben vanmiddag gestript en toen zei de v.k. dat het normaal was dat daar wat bloed bij kwam kijken, maar nu elke keer als ik afveeg komt er een zooi helderroodbloed mee. is dat normaal? ik had al 3 cm vanmiddag. heb niet echt weeen ofzo, maar voel me helemaal niet lekker. draaierig en moe... het liefst wil k nu dus slapen, maar hoop dat ik me nog geen zorgen hoef te maken.
spannend hoor ik hoop dat het goed met je gaat. en dat de bevalling vlot en goed zal verlopen. dat je je kindje snel mag verwelcomen op deze grote wereld. heb geen ervaring kwa strippen sorryyyyy
Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de vk ff bellen voor de zekerheid ben je gerustgesteld en kan je lekker slapen.. hopelijk heb je gauw je beebje in je armen
Volgens mij mag het niet meer wezen dan een menstruatie,.. maar idd ff bellen als je t niet vertrouwd
Ik zou even bellen voor de zekerheid, ik werd vorige week gestript en ze zeiden dat ik een klein beetje bloedverlies kon hebben, bij meer moest ik 3 even bellen. Hopelijk zet je bevalling snel door.... Succes alvast!
Ik ben afgelopen donderdag ook gestript, bij mij zeiden ze idd ook dat het bij helderrood bloedverlies wat meer als normaal, ik moest bellen. Overigens niet gehoeven, want er kwam bij mij daarna weinig tot geen bloedverlies meer.
nou wat een nacht! Het bloeden was gestopt (dacht ik) dus niet gebeld naar de v.k. maar vanaf half 4 verloor ik slijm met bloed en dat houd niet op. Ondertussen kan k nie meer liggen van de pijn. loop de hele tijd in t rond. Erg slecht geslapen. Nu twijfel ik of k mn man moet wakker maken en hij onze dochter maar moet wegbrengen.
jahoor dat klopt, onze zoon is om 10.06 geboren!!! super trotss zijn we. en nu ga k eindelijk pitten,
bedankt! We zijn supertrots op hem, heerlijk mannetje. Het is allemaal goed gegaan, het was idd een vrij snelle bevalling, maar wel heftig hoor, op het laatst bleef ik in een wee hangen en die stopte niet mee met ondertussen persweeen, na 3 minuten persen werd ie gelanceerd