Mee eens. Gelukkig worden door de lieve reacties veel kattige reacties goed gemaakt! Soms zet ik mijn mening ergens neer en krijg meteen een kattige reactie wat ik af en toe heel erg jammer vind want iedereen heeft zijn mening toch? Maar gelukkig zijn er heel veel lieve reacties te lezen en mensen die het weer voor anderen opnemen!
Jaaa ik krijg van sommige reacties echt kippenvel! Geeft toch ook wel weer zo;n warm gevoel dit topic waarin andere mensen met je mee leven!
Je hebt helemaal gelijk. Bij sommige topics lopen de tranen bijna over mijn wangen. Gewoon omdat men elkaar zo helpt en steun geeft aan de ander.
Ik kan ook niet anders dan het hiermee eens zijn. Door zo'n lief persoon hebben wij straks misschien nog wel een brusje voor mijn ventjes. En dat alles omdat zij zich ons verhaal aantrok. Ze is zelfs bereid er een risico voor te nemen. Ja, er bestaan nog engelen Ikdus, je bent een meid uit duizenden! En dan de hartverwarmende en ontroerende reacties na het overlijden van onze Thijs*. De felicitaties voor de geboorte van de mannen en tegelijk de condoleances voor Thijs*. En dan het clubje meiden dat ik via hier ken. Hoe ik er persoonlijke vriendinnen aan heb overgehouden. Ze hebben vanuit ons topic gezamelijk een boek laten maken waarin ze allemaal een stukje hebben geschreven voor ons en voor Thijs*. Geweldig toch? Ook die meiden zijn goud waard voor me!
ik ben het er wel mee eens maar sommige maken juist misbruik van andere mensen die het goed bedoelen en willen helpen. Dat hebben we nu zelf hier ervaren maar dat is het risico van internet.