Ik ben verdrietig! Niet gelukkig met relatie...

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63

Nee hoor, want ik ben ondanks dit hartstikke gelukkig. Al 5 jaar

2. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik ben het wel eens met zwangerevrouw.
    Mijn man ziet dat dus ook niet in dus idd typisch een man dan.
    Tja...

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

hm, misschien moet je op Venus zoeken... Ik vind zelf dat ik een hele leuke man heb, hij is eigenlijk altijd positief ingesteld en wil in best veel dingen mee gaan. Maar dan moet ik wel het voortouw nemen bv en zelfs al heeft hij heel veel kwaliteiten, vind ik, dan nog zou hij noooooooooooooit met een bos bloemen thuis komen of een verrassing, samen uit eten??? Jemig, daar moet ik hem bijna voor aan de ketting leggen:p Samen boodschappen doen? Als hij 1 keer in het jaar met mij in de stad/dus winkels komt, dan is het veel.

Als je veel verwachtingen hebt, wordt je veel teleur gesteld. En dat geld niet alleen van jezelf naar de ander. Als een ander veel verwachtingen van jou heeft, stel jij ook aan de lopende band teleur. Je kunt niet voldoen aan mensen met hoge verwachtingen. Als ik ze in mijn vriendenkring heb, dan zeg ik het maar gewoon recht voor de raap. Verwacht maar niets, want ik maak niets waar. Ik kan er ook serieus niet tegen als mensen dat doen, ik vind het killing voor een vriendschap, dus ook voor een relatie.

Ik kan wel heel veel lachen met mijn man en ik kan goed met hem praten. Er zijn heel veel dingen waar ik blij van wordt als ik aan hem denk, dat vind ik het belangrijkste. Ik denk dat je dat ook wel moet hebben in een relatie. Maar dat zit hem dus in mijn ogen niet in de dingen die jij noemt.

5. tulip

tulip Niet meer actief

whahaha, ik vind je opmerkingen altijd al geweldig, maar dit spant de kroon hoor;):D

verder ben ik het met jou en bosi helemaal eens. Die mannen bestaan echt nog wel.

En over dat gek doen, wij doen dat zeker. Gister nog liepen we nog rennend achter elkaar aan door de efteling (waar het precies door kwam weet ik niet eens meer). Ons meisje erachteraan haha. Liep er een vrouw langs ons en die moest ook erg lachen.

ts, ik denk dat je de eerste stap hebt genomen door het te benoemen. Ik kon niet helemaal uit je verhaal opmaken of de relatie eerder anders was en anders kun je misschien vragen hoe het komt dat het zo verandert is??

Deel Deze Pagina