Stukje plakband op de ballon plakken en dan in dat stukje plakband een klein knipje zetten.... Dan loopt ie (hopelijk) ook langzaam leeg Laat je wel een foto zien van het eindresultaat??
Dat was ik Maar hey ik zag je foto net voorbij komen en hij is echt al super! Leuk dat het je gelukt is!! en over het losmaken... Kun je niet wat duwen op de ballon langs de randen dan laat het wel los denk ik.
De ballon liet inderdaad los bij de randen, maar kwam er niet uit en ik durfde ook geen kracht te zetten. Dus ik deed er een plakbandje op en probeerde de ballon door te prikken met de naald om lucht eruit te laten lopen en ineens... PANG! Haha, maar alles is goed! Heb zojuist de binnenkant 'bekleed' met foamvellen - ik moet zo de deur uit voor mijn studie, dus de foto's komen later.
Schoonvader (geanonimiseerd ivm de privacy ) vond het wel een leuke surprise Hij paste ook nog precies op zijn hoofd ook, whahahaha. Ik had de ballon groot genoeg gemaakt.
Haha geweldig!! Grappig dat hij ook gewoon echt past. Had je er nou ook nog een kadootje in gedaan of die er los bij?
Die taart van marsepein waarbij iedereen voor de komende 10 dagen genoeg zou hebben gegeten..Nou ikke niet!! Ik zou die hele taart wel lusten
Ik heb er een gedichtje ingestopt, de helm over 1 cadeautje heen gedaan (een pot vol dropjes) en het hele gebeuren op het onderste cadeautje gezet (een bordspel).
De andere surprise was ook geslaagd! We hadden het cadeautje voor schoonzusje ingevroren in een diepvrieslade Ze is vier uur lang bezig geweest met ontdooien!
Troost je ik kan ook helemaal niks. Heb geen creatieve geest kan niet knutselen ben niet lenig en zingen alleen onder de douche. Kon vroeger al niks en was nergens goed in en nu nog steeds niet. Hoop dat het voor mijn dochter anders is maar knutselen zal ze met papa moeten doen.