Hou je er ook rekening mee dat de kwaliteit van gebrande CD's door de jaren heen achteruit gaat? Gaat niet heel hard maar misschien kun je ze beter op meerdere manieren opslaan.
Een client van mij kon een keer belangrijke papieren niet vinden en die waren áchter een la gevallen, dus de hele kast uitelkaar gehaald en zo kon ze weer bij de papieren... Dus misschien achter de kast gevallen? Of (en persoonlijk ga ik voor deze variant) je man heeft de cd's meegenomen om een filmpje of een collage van de foto's te laten maken voor moederdag... Ik hoop echt dat je ze weer vindt want ik vind het echt heel erg voor je!
Is echt frappant, dat je alles kwijt bent! Ik zou ook denken dat het áchter de kast of la ofzoiets gevallen is.. Maar daar zul je vast al gekeken hebben.
ik ga ook voor de 'iemadn heeft t meegenomen om iets te doen voor jullie' variant. maar anders, het kan niet zomaar weg zijn, dus het komt vast wel weer boven water.
Zelf ook zoiets eens gehad met een ketting die ik even had afgedaan. Hele huis op zn kop gehad en nergens kunnen vinden. Uiteindelijk een maand later herinnerde ik me dat ie wel eens in de spleet van het bankstel kon zijn gegleden en ja hoor, daar was ie weer. Als er in huis iets is kwijtgeraakt, dan komt het ook echt wel weer boven water denk ik dan. Vaak kan je er ook straal overheen kijken als je te hard zoekt, dan registreert je hoofd niet dat het eigenlijk al gevonden is. Ik zou dus in alle rust alles nog eens nalopen en overal kijken, zelfs op plaatsen die onlogisch lijken op dit moment. Vind je ze dan nog niet, en het ligt nergens anders (bv. familie), dan zou ik toch je man even aan zn tand voelen. Gewoon zeggen van 'ik hoef verder niks te weten, maar heb jij ze toevallig gepakt?' En dat je je dus waarschijnlijk ook ongerust voelt zou ik er ook bij vermelden. Hoop dat je ze terug vind. Succes!
Maar je hebt ze toch van de pc overgezet naar een cdtje dan? Kan je geen recovery programma eroverheen laten gaan of zeg ik nu iets heel stoms. Was zelf ook al mijn foto's kwijt en via twee recovery programma's toch bijna alles weer terug gehaald (en meteen weg gezet op een externe schijf)
Hoop dat je ze al gevonden hebt, rot zeg! Maar idd niet te hard zoeken, helpt vaak ook niet. En als ze in huis lagen en niemand anders ze heeft meegenomen, dan moeten ze nog steeds ergens liggen. Ik was een keer mijn mobieltje kwijt, ik bellen naar mijn eigen nummer zodat ik hoorde waar die lag. En nog heb ik hem niet kunnen vinden (hoorde hem wel). Lag uiteindelijk ergens in mijn kast (ergens half tussen/onder) Wie weet heb je het over het hoofd gezien, en denk je morgen ineens: oooowww dat ik daar niet aan gedacht hebt
Inmiddels gevonden? Ik kan me ook voorstellen dat je die cd's zo belangrijk vond, dat je ze erg goed hebt opgeborgen, zodat ze nooit kwijtraken. Maar dat je nu bent vergeten waar dat was... Heb je op zolder echt overal gekeken. Ook in de dozen waarvan je dacht zeker te weten wat erin zat? Dat is bij mij nog weleens een valkuil... Succes hoor!!
Bedankt voor het mee denken allemaal. Achter de kast kan helaas niet. Het is een inbouwkast hier kunnen ze dus niet achter deze kast zit in de muur. Heb de hele kast al uitgemest een paar keer maar nee...... Iemand meegenomen kan eigenlijk ook niet want niemand wist dat ze daar lagen. Ik heb gister aan me ouders gevraagd of ik ze daar toevallig heb heen gebracht. Me vader zei dat ik wel een cd er heen heb gebracht voor het geval de computer zou crashen, hij zal kijken of daar alle baby foto's enz op staan. Hoop het zo enorm dat ik daar alles op gezet heb.....Mocht ik alles weer hebben dan ga ik er wel 3 of 4 kopieeen van maken en die overal heen brengen zodat ik zeker weet dat er altijd een is. Maar het lijkt me stug dat op de cd van me vader alles staat want het zijn wel duizenden foto's dat kan toch niet op 1 cd staan?? Maar goed ik hou moed want ik hoop ze echt terug te vinden! Recovery zal niet gaan lukken de pc waar de foto's op staan is kadoek, en die van me man ook. Hebben nu net een nieuwe laptop....
Ik heb alle dozen, zakken over de kop gehad maar nergens te bekennen. Ik heb het hele huis over de kop gehad maar nergens.....ben nog steeds druk aan het denken en zoeken......
Dat is erg zeg! Je zou inderdaad denken dat ze niet zomaar weg kunnen zijn, vooral omdat je zegt dat niemand weet waar deze foto's liggen.. Zaten die cd's in zo'n hard plastic hoesje, of in mapjes? Misschien heb je ze in andere cd-hoesjes gestopt? Hier staan ook alle foto's op 2 laptops en een losse harde schijf. Ik laat bijna alle foto's afdrukken en maak deze week even cd'tjes om bij mijn ouders te leggen voor het geval dat er eens iets gebeurt..
Ja ze zitten in harde plastic hoesjes. Het zijn er 5 je zou zeggen dat die niet zomaar kunnen verdwijnen..... Ik wil ze ook wel af laten drukken maar ja duizenden foto's ben ik ook handenvol met geld kwijt.....
Heb je al in de cd-kast en naast de pc gekeken? Dat manlief heel lief ze heeft opgeruimd en vergeten is dat hij dat gedaan heeft? Zou mijn man zo kunnen doen namelijk Pfff... frustrerend hoor... Ik denk met je mee, waar ik (of manlief) ze zou kunnen hebben gelaten...
Okay en die hoesjes zijn niet tussen je cd's en dvd's terecht gekomen? Heb je niet een andere plek waar je spullen van je kinderen bewaart en ze misschien daarbij neergelegd? Ik heb wel eens foto cd's tussen mijn gewone cd's gehad. Of dat ze liggen bij de cd rom computerspelletjes?
Ik was ook een keer heel lang de geboorte dvd van mijn oudste kwijt, wel een paar jaar, ik ook over mijn toeren, maar toch teruggevonden!. Bleek de dvd in een ander hoesje te zitten!. Dus wie weet vind je alles toch nog terug, ik hoop het voor je.
Wat vervelend zeg heb je ze niet toevallig verwisseld met andere cd hoesjes? Ik heb dat namelijk erg vaak dan ben ik ook tijden een cd kwijt, doordat ik dan bijvoorbeeld de foto cd bekeken heb op de comp en daarna een muziek cd aanzet dan doe ik gek genoeg weleens die foto cd in het muziek hoesje ik heb hier wel honderde cd's muziek en kopie's van foto's ze komen hier gelukkig altijd nog boven water, en het is hier echt een bende in de compkamer hoop dat je ze echt vind!