Dames wat hebben jullie gekocht en wat was je kwijt? Hier: een trommel met houten stokjes 2 bloemen die je kan buigen voor haar buitenhuisje, zitten al om de paal gevouwen Bowlingkegels van plastic Een jeu de boules set een rokje T-shirt En een kort broekje Samen 5,- euro kwijt!! Goed gestoord zeg ik zelf!
2 boekjes, beide nog in heel goede staat 1 ambulance 'busauto' (ja, ik heb een dochter ) 1 politie 'busauto' 1 lange spijkerbroek zgan van NameIt 1 kort fleurig zomershortje voor dochter 1 supergrote krokodillenknuffel die ze bij Ikea niet meer hebben en waarnaar wij zo vreselijk lang gezocht hebben... 50 cent... 6 euro
Hahaha, wij zeiden ook al - over een paar jaar staat ze het allemaal weer te verkopen en mag ze niks mee terug nemen
Hier niks. Het was echt alleen maar troep hier Vond het soms ook sneu van sommige volwassene het helemaal overnamen van de kinderen (hier was de kleedjesmarkt tot 12 jr). Dan zei het kindje van ik schat een jr of 8, dat iets een euro koste en dan moest het van moeder voor 2 euro weg...
K3 memory, eendjes spel, mega Mindy pop, my little pony en Winnie the pooh box mobiel.. Was 6 euro kwijt..
zoooo veel! 6 vingino shirtjes, een vingino broekje, een nieuw doerak setje voor mijn dochter, nog 2 jurkjes, een bikini, kleivormpjes, een vtech laptop, wat bolerootjes, 2 pyamaatjes, een nieuwe babyzonnebril en vast nog wat dingen waar ik nu even niet aan denk...
Voor zoon: -Little people winkel 3 euro -4 spijkerbroekjes 2,50 -speelgoedvrachtauto met 4 autootjes 2,00 -grote houten kralen 2,50 -Bumba dvd 1 euro -2 houten puzzels 1,50 -doos met puzzel dikkie dik van 4,6 en 9 stukjes 50 cent -een of ander spelletje 1 euro -olifantenknuffels (meneer is geobsedeerd door olifanten) 1 euro -nog 3 plastic olifantjes samen 30 cent -schoolbordje met krijtjes en wisser 1 euro Voor mezelf: -drakenbeeld waar een kaars in kan 1 euro -twee kleine sierflesjes 1 euro Voor mijn mama: -tafeltje voor in de tuin 1 euro Voor mijn zus: -klein "zwaardje" 50 cent Allemaal goed spul!! (Duh anders koop ik het natuurlijk niet)
Voor 6,50: Little people schoolbus (grote) met 3 figuurtjes 4 houten puzzels met nopjes zakje lego met speciale hoofdelementjes (ongeveer 2x8 groot) Oude duplo telefoon Alles in goede tot zeer goede staat .
voor 5 euro: -dora spel - dora stempels met stempelkussen - boekje waarin mijn naam op de voorkant staat... gaat naar school en met namen in het boekje van haar oom en oma. Vond ik grappig - spel van nijntje: hup nijntje hup
in het dorp waar ik woon geen rommelmarkt heel apart wel een optocht... en nu spelletjes op het plein maar zoonlief ligt te slapen. @jsvlinder lekker veel gekocht!
2 sets foampuzzels 1euro spel wielen van de bus 2euro rokje 1euro kort broekje 0,50 woezel en pip 0,50 en voor mezelf een ijsje van 1euro
Voor 4 euro: Een mc Gregor Tshirt. Name it long sleeve. Romper van stoer! Jas van mc Gregor. En een trui van GAP. Owh en 1 cola
cars racebaanset,met 2x bliksem mc queen. bob de bouwer hardplastick speelpop a 15cm 2 raceauto,s en 3 treintjes van thomas de trein.(verschillende) 9euro!
Ben wel een btje jaloers op jullie, hier was idd ook veel troep. Was opzoek naar spijkerbroeken voor de kleine, Bumba dvd, little peopple dat heb ik dus niet gevonden, 28 mei ga ik zelf op de snuffelmarkt staan misschien vind ik daar wat leuks.