Ik zit er aan te denken om gastouder te worden, nu of over een jaar.. Maar zit met wat vragen. Wie is hier g.o. en kan ik pben? Groetjes
Nop.. Ligt compleet op z'n gat, net als de kinderopvang momenteel... Lang leve de regering! En maar stemmen jongens
Ik zit er dus ook over na te denken. Of een baan zoeken, wat bijna onmogelijk is Of gastouder worden, erg praktisch maar verdien je wel genoeg?
Wij zijn overgestapt van kinderdagverblijf op gastouder ivm de groepsgrootte maar ook de kosten. Zo ook meerderen in mijn omgeving.....
TS is het een idee om een GOB te contacten?? Je hebt wel eea nodig om officieel.geregistreerd go te werken
Ja ga morgen ff bellen naar gob hoe de vraag is hier Opleiding heb ik al uitgezocht, ook wbt slaapplaatsen enz Mn dochter zat bij g.o. en hadden we heel goed contact mee. Toen zat ik er al over na te denken. .en wat dingen aan haar gevraagd
Je mag mij ook pb sturen hoor. Of er voldoende werk is zal misschien ook afhankelijk zijn van de regio. Ik heb namelijk nog voldoende kinderen en ook weer 2 nieuwe aanvragen gehad. Ik verdien er in principe genoeg mee, dit is namelijk het hoofdinkomen. Moet ik er wel bij zeggen dat ik geen kinderen heb.
M'n moeder is zelfstandig ondernemen en staat dus ook ingeschreven als kinderopvang. Van haar hoorde ik dat het momenteel al slecht is en dat alleen maar erger wordt. Ene moment heb je vier kids andere moment eentje. In de tijd dat ik het nog deed had je de keus uit kinderen zoveel vraag was er naar. Opleiding zijn ze ook streng in idd dus je moet wel een afgeronde vooropleiding hebben.
Kan via gob opleiding doen. Via gastouder centrale kan het ook. Ga sowieso ff om me heen vragen hoeveel vraag en aanbod er is
Als je nou ook nog in Assendelft komt wonen, heb je gelijk 2 kinderen voor de naschoolse en vakantie opvang op donderdag en vrijdag Ff zonder dollen, ik kan hier in de buurt geen gastouder vinden, zitten allemaal vol.. Dus in deze regio, werk zat!