Gewaagd kleurtje, ik zou dat nooit aandurven. Denk wel dat het mooi bij de rest van je interieur staat.
Vind het leuk bij elkaar passen. I love pink. Zou mijn man alleen nooit zover krijgen denk ik haha! Hier ook vandaag zo blij geworden met de nieuwe catalogus!
Ik heb hem in de Ikea zien staan. Hij was echt gaaf! Ziet er echt niet goedkoop uit. Wij hebben echt een mooie bank maar deze (wel in het grijs voor ons dan) zou echt ideaal zijn! Ps ik heb normaal echt een absurde dure smaak, vond de prijs echt meevallen! Doen dus!
Ik vind de kleur heel mooi. De stof lijkt op de stof die wij op onze karlstadt in het grijs hebben, dat is een goede duurzame stof. De bank zelf vind ik qua model niet zo. En daarbij, slaapbanken hebben als nadeel dat ze vaak net niet lekker zitten, en ook net niet lekker slapen dus wat dat betreft zou het niet mijn keus zijn.
Leuk zon kleurtje, al zou ik snel uitgekeken zijn. Heb nu bv geen rode bank, maar fauteuil die makkelijker switch. Ook is het een slaapbank, waar je dus niet veel op zou zitten, denk dat hij dus niet echt comfortabel zit?! Maar als het jouw ding is en jij vind het wel lekker zitten, lekker doen.
Nou, we zijn dus bij Ikea geweest. En daar stond ie, in vol ornaat. Ingeklapt als bank in het grijs en uitgeklapt als bed in roze. Opgemaakt en wel. Roze is meer fuchsia en laat ik daar nou NOG blijer van geworden zijn! We hebben er op gezeten, gehangen, gelegen... prima te doen hoor. No offense, ik voelde geen verschil met de 700 euro duurdere bank die ernaast stond. Vriendlief vond hem ok, maar wil er (nog steeds) over nadenken. Nou, ik niet.. ik wil hem. Maar ja.. Schoonzus heeft ook nog even wat argumenten aangevoerd maar dat mocht nog niet baten. Anoukje laat zich niet kennen en heeft vandaag even een beetje aan restyling gedaan. Er stonden nog verhuisdozen -> uitgepakt, opgeruimd en foetsie. Kwam nog wat roze frummeltjes tegen -> subtiel met de wat donkerdere dingetjes omgeruild P) Heel de toko netjes gemaakt, gestofd en gezogen. Fris luchtje van het soppie, helemaal netjes gemaakt. Als finishing touch nog een mooi boeketje bloemen neergezet. Met een roze accentje uiteraard Ik denk (serieus!) dat er binnenkort een foto verschijnt van de woonkamer mét mooie roze/fuchsia bank!
Heel erg mooi! Wij hebben ook de Karlstadt in het grijs, (3zitter+chaise longue) ben er onwijs blij mee, want de stof kan in de was! Dus als m'n knul er weer eens langsloopt met melk/ranja/sap en of de poezen erop kotsen, word ik niet boos, maar gaat de bekleding in de was! Beste aankoop sinds jaren. Heel veel succes met aanschaf, hoop dat je man akkoord gaat, superstoer kleurtje!
Gaaf kleurtje, en de combi met de vloer en het behang en gordijnen geweldig! Niet mijn type bank, maar als jij het lekker vind zitten zeg ik DOEN! (Tegen je vent zeg je gewoon dat hij niet moet zeiken! )
Qua kleur zou hij erg leuk passen maar voor 399 kun je natuurlijk geen topkwaliteit verwachten. Als het voor jullie geen probleem is om over 2 jaar een nieuwe bank te kopen omdat deze helemaal is doorgezeten kun je het doen. Wat mij trouwens niet comfortabel lijkt is dat het ene uiteinde geen armleuning heeft,lijkt me maar lastig zitten..
Wat grappig zeg! Hier bijna het zelfde verhaal alleen dan met deze stoel STRANDMON Oorfauteuil - Svanby grijs - IKEA We hebben deze al in het grijs maar toen zag ik plotseling dat ze hem nu ook in de kleur oranje hebben!!!! Gelijk verliefd. Je zal wel denken oranje getver? Maar dat staat hier heel leuk tegen de denim donker blauwe muur. En ik viel toch bijna van mijn (nieuwe) stoel af toen mijn vriend zei hem ook helemaal geweldig te vinden. Nu gaan we maandag naar de ikea en de grijze stoel gaat naar de babykamer. Waar deze eigenlijk altijd al voor bedoelt was.
Néééé jij bent niet verliefd, ik ben verliefd en jij bent NoukjeTygo Flauw ! Nee, ik vind hem leuk, helemaal in het grijs
Wij krijgen deze ook in het oranje! Vonden hem beide zo leuk! En ts als je het voor je ziet en het graag wil moet je het gewoon doen! Lekker fris toch!
Wauw. gewoon.... Wauw. Ik dacht tot op een weekje geleden écht dat mijn vriend zou ontploffen van het (uit)lachen als ik hem op deze bank zou wijzen. En nu? Nu is hij overstag en kijkt ie er stiekem zelfs naar uit Wajooooooo, ik krijg een roze bank *happy dance*
Je moet even kijken hoeveel volk je in een week over de vloer krijgt want zoveel personen kunnen er niet op zitten. Als je het hoekje omgaat dan zit je met je benen tegen iemand anders zijn benen aan. Persoonlijk zou ik nooit een roze bank in huis halen. Daar ben je binnen een jaar op uitgekeken. En het is een vreselijk bindende kleur. Maar dat is een kwestie van smaak. Als jij/jullie hem mooi vinden wie ben ik dan om te zeggen dat ik hem niet mooi vind. Het gaat erom of jij hem mooi vindt. Wat wij ervan vinden zou niks uit moeten maken voor jou lijkt me.
Ik vind het een super leuke bank en de kleur vind ik ook erg mooi (zou ook erg goed in ons huis passen). Alleen het is een slaapbank, die zitten vaak toch niet zo lekker als een echte bank. Daarnaast vind ik hem echt heel erg klein. En voor die prijs denk ik dat de kwaliteit niet echt denderend zal zijn.
Ik vind dat echt super bij elkaar matchen! Ik heb bijna dezelfde van de Ikea in het grijs. Kan je ook dat ene gedeelte omhoog doen om er dekens in te doen? Verder loopt mijn armleuning door, en 5 kussens erbij. Heerlijk dat je het heel eenvoudig kan uitklappen als slaapbank en de prijs van 400/500 was ook lekker.