Dat is schrikken, hopelijk gaat het weer weg. Onze hond had een navelbreukje toen we haar ophaalden. Dat was ons bekend en de fokker, die heeft in het contract gezet dat mocht ze daaraan geopereerd worden, zij de kosten op zich zou nemen. Gelukkig is het navelbreukje vanzelf netjes genezen/goed gegroeid. Al denk ik dat een hartoperatie een stuk duurder uitpakt dan een navelbreuk, dus ik denk haast niet dat ze dat bij jullie erbij zullen hebben gezet. Sterkte met jullie pup, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
vanmorgen zelf contact gehad met de dierenarts het is een lichte ruis, maar ze durft niet te zeggen of het ernstig is. over 3 weken nog een controle hopelijk is het dan weg. anders wordt er een echo gemaakt.. pfff wat een spanning
morgen wordt beau weer onderzocht door de da.. ik duim heel hard dat het ruisje over is... ben te zenuwachtig en ben er zelfs misselijk van.
Wij hadden een kat met hart ruis Kon je zonder stethoscoop gewoon horen maar je merkte echt niets aan m Hoop dat alles goed gaat morgen
Super! Wat zul je opgelucht zijn Nu lekker gaan genieten van je pupsel. Duurt nog heeeel lang voordat het vanavond is...
het liefste haal ik haar nu al op, maar ik weet niet hoe. duurt nog zoooo lang en hoe hebben jullie, jullie pups opgehaald...? op schoot bij mij of in een bench??? (mijn vriend rijd ik zit ernaast)
Was stil aan het meelezen en ben zo blij voor je dat het hartruisje weg is!! Hier twee labrador kruisingen. Beide bij ophalen gewoon in de achterbak. Wel zat ik op de achterbank met mijn arm in de achterbak zodat ze er tegenaan kon kruipen. Ook hadden we een speeltje uit het nest mee. Dit stelde haar ook erg gerust. Toch blijft het lasig voor zo'n pup de eerste dagen. Moet toe geven bij de 2e pup ging het een stuk makkelijker omdat we de een andere hond mee hadden. Hier trouwens beide dames een tuigje om en trekken niet. Kwestie van oefenen. Tuigje vind ik ideaal, geen last van de nek en je kan ze makkelijk even tegen/vast houden als het nodig is. Heel veel plezier met jullie hondje!!!
Wat leuk!!!!!! Dat wordt een geweldige tijd. Als ze klein zijn, zijn ze ohhhh zo lief. Daarna ook wel hoor haha, maar ze zijn maar even klein. Tips? Geef niet te veel snoepjes want de meeste labs hoeven maar naar een koekje te kijken en ze komen een kilo bij. En wat straks niet mag, mag NU ook niet. Echt ze leren vanaf de allereerste minuut. Een lab hoeft geen tuigje als je van heel kleins af aan consequent leert dat mevrouw naast je moet lopen en niet voor je. Vooral consequent is daar heel belangrijk in Ik heb 2 duitse herders gehad en deed africhting dus trainde bijna elke dag. Was leuk als mensen me kwamen zeggen hoe ik dat toch voor elkaar kreeg. Twee bakbeesten en braaf naast me. Tijd en geduld. Ow ja en consequent! haha Maar vooral van haar gaan genieten hoor!!!
Lekker op schoot nemen in de auto. Beestje wordt bij zijn nest weggehaald, dat is nogal wat. Tip: doe een grote handdoek op schoot en neem wat keukenrol en een plastic zak mee voor als hij moet spugen. Sommige pups worden wagenziek. Nog een paar uurtjes.. Je kan het!
Oh, wat spannend, inderdaad, gewoon op schoot, ik was achterin gaan zitten met een handdoek, onderweg een keer gestopt om haar te laten plassen.
aaah ze is zoooo lief en mooi echt een schatje. ik plaats morgen even een foto. het gaat hier super ze doet het echt heel erg goed. mijn vriend was smiddags al naar huis gegaan dus we hebben haar smiddags opgehaald
Gelukkig is de hartruis weg, heel veel plezier, Hier een jack russel, voor cursus een riem tussen de 1,50 en 1,80 nodig, maar dat zijn hele grote zware riemen Ik heb qua riem, 2 x een leren riem gehaald van 1 m met kleine musketon, en bij de schoenmaker aan elkaar laten zetten, Ik zou ook gewoon voor een halsband gaan en een goede training volgen, het baat zoveel, ik heb zelf dierenverzorging opl. Gedaan maar toch ga ik met een pup naar cursus, ook qua soccilasatie
hier gaat het heel erg goed wat een schatje is ze nacht ging ook prima voordat we gingen slapen ging ze piepen maar verder niet meer gepiept.