Ik ben op zoek naar tips en ideeën om op de datum van onze trouwdag een leuk dag /uitje te hebben en daarna te overmachten in een sfeervol en fijn hotelletje. wel graag een hotel en uitje in Nederland of niet al te ver het buitenland in. ( uiterlijk 2 a 2,5 uur rijden vanaf Arnhem/Nijmegen) wie heeft er leuke tips en ideeën om te gaan doen overdag en wie heeft er tips van sfeervolle hotels? we willen een leuke dag met 1 overnachting eraan vast.
een nachtje Texel? Lekker naar het strand, duinen en de bossen. En in de avond uit eten er zijn daar zoveel leuke restaurantjes.
Dagje uit kan ik je niet zo 1 2 3 in adviseren, want ik heb geen flauw idee wat jullie leuk vinden Hotelletjes weet ik wel een paar: Zwolle: de koperen hoogte Assen: 1 van de luxe suites in het van der valk (dragon suite bijvoorbeeld) Middelburg: Fletcher stadspark hotel + welness Of een trip naar Antwerpen en dan het plaza of Leopold hotel.
Wij zijn begin mei twee nachten naar Gent geweest in een deluxe kamer van NH belfort Hotel. Midden in het oude centrum. Geweldig!
Hotel spoorzicht in Loppersum (Groningen) Hotel Spoorzicht Loppersum wellnesshotel nabij Groningen, Delfzijl en Eemshaven Je kunt dan een loverarrab Bemenst doen, genieten!
Delft: hotel de plataan. Superleuk hotel met thema-kamers. Tot nu toe drie kamers geprobeerd en ze waren alledrie super! Voor een romantische dag zou ik de amber-kamer aanraden, met een soort fata-morgana achtige inrichting Enne... delft is ook vanalles te doen: rondvaartboot, je zit niet te ver van rotterdam en den haag...